رییس کل دادگستری استان بوشهر:

دیدار با خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است

«مهرانگیز» با تاکید بر اینکه وظیفه ما وهمه مسئولان سرکشی از خانواده شهدا و خدمت گذاری آن‌ها است گفت: منازل شهدا پر از نور و معنویت است.
کد خبر: ۶۵۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 13March 2024

سرکشی از خانواده شهدا وظیفه مسؤولان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، «مهدی مهرانگیز» رییس کل دادگستری استان بوشهر امروز در دیدار با که با خانواده شهید «سید محسن هاشمی مهدی»، ضمن قدردانی از ایثارگری و صبوری آن‌ها اظهار داشت: شهدا با نیل به مقام شهادت به فوز عظیم و صلاح و رستگاری دست یافتند و شهادت در راه باری تعالی دارای مقام و مرتبه‌ای عظیم است و اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر اینکه وظیفه ما سرکشی از خانواده شهدا و خدمت گذاری آنهاست، افزود: منازل شهدا پر از نور و معنویت است. امنیت، آسایش و آرامش امروز همه مردم ایران، مدیون تک تک شهداست و امید است خداوند توفیق دهد که حق گذار باشیم و شرمسار نشویم.

رئیس شورای قضائی استان بوشهر ادامه داد: نزدیک ۲۰۰ هزار نفر در لبیک به فرمان امام شهید شدند که اغلب آن‌ها جوانانی بودند که در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرده بودند. خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب نمره قبولی گرفته و مایه افتخار همه ما و همه دوران‌ها هستند و امروز نوبت ما مسؤولان است که تلاش کنیم از ثمرات و برکات خون شهدا پاسداری و صیانت کنیم.

مهر انگیز به اجر و پاداش خانواده‌های شهدا اشاره و ادامه داد: خداوند متعال برای شهدا اجر عظیمی قائل شده است و خانواده، مادران و همسران شهدا هم دارای سهم عمده بوده و باید قدر این انتساب را بدرستی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها