آنروا: جنگ غزه، جنگ علیه کودکان است

کمیسر کل آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی گفت: تعداد کودکان شهید شده در غزه برابر با تعداد کودکان کشته‌شده طی ۴ سال در سراسر جهان است.
کد خبر: ۶۵۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 13March 2024

آنروا: جنگ غزه، جنگ علیه کودکان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شامگاه سه‌شنبه در سخنانی، اظهار داشت: جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، جنگ علیه کودکان است.

لازارینی با به اشتراک گذاشتن یک اینفوگرافی، نوشت: «شمار کودکان شهید شده طی ۴ ماه در غزه برابر با تعداد کودکان کشته‌شده طی ۴ سال در سراسر جهان است».

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) تاکید کرد: «اکنون باید به خاطر کودکان در نوار غزه آتش‌بس برقرار شود».

پیش از این نیز «عدنان ابو حسنه» مشاور رسانه‌ای آنروا در نوار غزه درباره آسیب روانی اکثر ساکنان این باریکه هشدار داده بود.

وزارت بهداشت غزه روز سه‌شنبه اعلام کرد که در صد و پنجاه و هشتمین روز جنگ غزه، شمار شهدا به ۳۱۱۸۴ نفر و و شمار مجروحان به ۷۲۸۸۹ نفر رسیده و اشغالگران طی ۲۴ ساعت اخیر، ۸ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شدند که طی آن ۷۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۲۹ نفر هم زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها