اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز و آموزشگاه شهید چمران فراجا تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و فرمانده آموزشگاه تخصصی شهید چمران فراجای کرج تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
کد خبر: ۶۵۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 13March 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار «اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و سردار «جهانشاه زین الدینی» فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران فراجا در استان البرز طی مراسمی در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در زمینه تدریس درس دفاع مقدس در آموزشگاه شهید چمران استان البرز و آشنایی حداکثری دانش آموختگان این مرکز با فرهنگ ایثار و شهادت تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

در این دیدار سردار اسلامی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا سرشار نورالهی هستند و آشنایی دانش آموختگان مرکز آموزشی شهید چمران با فرهنگ و سیره آن‌ها می‌تواند در تعالی روحی آن‌ها و توفیق در ماموریت‌های کاری خود به عنوان پلیس تراز انقلاب اسلامی بسیار موثر واقع شود.

سردار زین الدینی در ادامه این نشست بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: شهدا چراغ راه بشریت هستند و طی تفاهم نامه‌ای که امروز منعقد شد امیدواریم دانش آموختگان مرکز شهید چمران کرج بیش از پیش از فرهنگ و معارف شهدا کسب فیض کنند و راه آن‌ها در خدمت به مردم و تامین امنیت جامعه ادامه دهند.

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز و آموزشگاه شهید چمران فراجا تفاهم نامه همکاری منعقد کردنداداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز و آموزشگاه شهید چمران فراجا تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار