امام جمعه ملبورن:

رمضان پیام آور یک‌صدایی برای مستضعفین جهان است

امام جمعه ملبورن با ابراز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات ادامه دار رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: رمضان پیام آور یک‌صدایی برای مستضعفین جهان است.
کد خبر: ۶۵۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ - 12March 2024

رمضان پیام آور یک‌صدایی برای مستضعفین جهان استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام شیخ «اشفاق وحیدی» نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن با ابراز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات ادامه دار رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: در آستانه ماه مهمانی خداوند هستیم و اینکه رمضان پیام آور تزکیه نفس، قرب الهی و همزمان یکصدایی مسلمین جهان در دفاع از مستضعفین است.

 حجت‌الاسلام وحیدی طی سخنانی در ملبورن اظهار داشت: رمضان و روزه داری جایگاه انسان برای دستیابی به قرب الهی را تثبیت می‌کند.

وی افزود: نباید در این ماه هم نوعان خود را فراموش کنیم، یک مسلمان روزه‌دار درحالی که به فکر قشر ضعیف و مستضعفین باشد قطعاً همان منزلتی خواهد رسید که خداوند متعال بشارت آن را از قبل داده است.

علامه وحیدی اظهار داشت: مسلمین جهان همه ساله بنابر فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان را به نشانه همبستگی با فلسطین و برائت از ظلم و وحشیگری اسرائیل برگزار می‌کنند.

وی تاکید کرد: بدون شک روز جهانی قدس یک نماد همبستگی و یکصدایی جهان اسلام به ویژه در ماه مبارک رمضان برای فلسطینیان و محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی است.

امام جمعه ملبورن گفت که امروز نهاد‌های ناظر بین المللی از جمله سازمان ملل باید واقف به مسؤولیت خود و دلایل تأسیس نهاد‌های بین المللی خود باشند و آن اینکه فلسطینیان باید به حق برسند و اشغالگران صهیونیست باید از سرزمین‌های فلسطینی اخراج شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها