مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

شهادت بزرگترین عرصه عاشقی است

سردار «اسلامی» ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهادت بزرگترین عرصه عاشقی است.
کد خبر: ۶۵۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 12March 2024

شهادت بزرگترین عرصه عاشقی است سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به اهمیت آشنایی با فرهنگ و معارف شهدا، اظهار داشت: هر فردی که از معارف والای شهدا کسب معرفت کند دیگر انسان سابق نخواهد بود و برکت و عشق بزرگی در زندگی اش وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه عاشقی شرط اول در شهادت است، گفت: جان آدمی بزرگترین سرمایه هر فرد است و شخصی که در راه آرمان‌های والای انسانی، الهی و اسلامی از جان خود می‌گذرد بی شک عشق بزرگی در دل دارد که قابل وصف شدن نیست و هر کسی که بخواهد راه رشد و تعالی را بیابد باید به سراغ شهدا برود و از فرهنگ و معارف آن‌ها بهره‌مند شود.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان نمی‌خواهند جوانان ما با فرهنگ و معارف شهدا آشنا شوند، تصریح کرد: بدون شک تعیین روزی به نام شهدا اقدام نمادین بسیار ارزشمند و زیبایی است، اما باید بدانیم که هر روز، روز شهدا است، چرا که امنیت و آرامش روزانه ما مرهون شهدایی است که هر یک در یکی از روز‌های سال به شهادت رسیده اند و تقویم سالانه را از عطر عاشقانه وجودشان پربرکت ساخته اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس ضمن فراهم آوردن فرصت تعالی روح، زندگی سالم و کسب معرفت برای نسل جوان می‌تواند به آن‌ها درس‌های بزرگی درباره زندگی، چون تبدیل چالش‌ها به فرصت دهد و مدیریت، پایداری و نکته سنجی شهدا را به آن‌ها بیاموزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار