به مناسبت بزرگداشت روز شهدا انجام می‌شود؛

رونمایی از سامانه ختم مجازی قرآن کریم ویژه ۱۸۰۰۰ شهید خراسان رضوی

همزمان با روز شهید و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از سامانه ختم مجازی قرآن کریم ویژه ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی در بستر فضای مجازی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 12March 2024

رونمایی از سامانه ختم مجازی قرآن کریم ویژه ۱۸۰۰۰ شهید خراسان رضویبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در مشهدالرضا، به مناسبت روز شهید که با آغاز ماه مبارک رمضان مقارن شده است از سامانه ختم مجازی قرآن کریم ویژه ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی در بستر فضای مجازی رونمایی می‌شود.

این سامانه که با همکاری معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و سامانه آی‌پُرسه راه‌اندازی شده است و از ویژگی‌هایی همچون جستجوی شهدا بر اساس نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شهادت، ارائه لیست شهدا بر اساس سالروز تولد و سالروز شهادت، تولیدات دیجیتال مرتبط با شهدا و نامه به شهدا برخوردار است.

در کنار این خدمات برای هر یک از شهدای والامقام صفحه مجازی با تصویر و مشخصات شهید ایجاد شده تا خانواده‌های معظم این شهدا و سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف بتوانند به سادگی صفحه یادبود مجازی شهید خود را در گروه‌های خانوادگی و سازمانی و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا برای شهدای هر روز برنامه ثواب نماز جماعت و ختم مجازی داشته باشند. 

امکانات این صفحات برای ۱۸ هزار شهید استان شامل شمارنده صلوات، فاتحه و همچنین دعا‌ها و سوره‌های مختلف بنا به خواست درخواست‌کننده قابل تنظیم است و امکان بارگذاری تصاویر، صوت و فیلم‌های هر یک از شهدای والامقام در صفحه اختصاصی شهید وجود دارد.
ضمناً برای هر یک از شهدایی که این سامانه افتخار میزبانیشان را دارد، یک عدد QRCode طراحی و آماده شده است تا با درج آن در پوستر‌ها، سنگ یادبود مزار کاربران به سادگی و با اسکن کردن این کیو آر کد به صفحه ختم مجازی شهید هدایت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار