نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران:

شبکه العالم از حقوق مردم فلسطین دفاع کرده است

ابوشریف، با تاکید بر اینکه شبکه العالم قدرتمندانه پنجره جدیدی را به روی حوادث جاری در منطقه و جهان باز کرده است، گفت: شبکه العالم با انتقال صحیح اخبار، از حقوق مردم دفاع کرده است.
کد خبر: ۶۵۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 12March 2024

شبکه العالم از حقوق مردم فلسطین دفاع کرده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: «ما نه تاریخ را تحریف کرده‌ایم و نه روایات را دستکاری. مسئله فلسطین مثل روز روشن است. ما بر خلاف رسانه‌های غربی که حوادث را وارونه نشان می‌دهند، مسائل را همانگونه که هست، نشان داده‌ایم».

وی افزود: موجودیت رژیم صهیونیستی بر مبنای دروغ پردازی ماشین رسانه‌های هولناک غرب شکل گرفته است و رسانه‌های غربی تاکنون حقایق را وارونه جلوه داده اند و هنوز هم در تلاشند خلاف مسیر حقیقت حرکت کنند. جنایات هولناکی رخ داده است و به رغم وجود رسانه‌هایی برای انتقال حقایق، متأسفانه روند تحریف حقیقت قوی‌تر بوده است.

ابوشریف ادامه داد: به رغم تحریم و محاصره و حملات وحشیانه دشمن به غزه، شبکه خبری العالم و همه کانال‌ها و شبکه‌های خبری فعال در عرصه فلسطین، تلاش گسترده و بی سابقه‌ای را برای انتقال حقایق به همان صورتی که هست انجام می‌دهند.

نماینده جهاد اسلامی تاکید کرد: همه چیز از گرسنگی و کمک‌ها و مذاکرات گرفته تا هواپیما‌ها و ... تبدیل به سلاحی علیه ملت فلسطین شده اند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در رأس فهرست قربانیان این جنگ قرار گرفته اند؛ آن‌ها در شرایطی غیر طبیعی کار می‌کنند و شبکه خبری العالم بخشی از این مجموعه‌های خبری هستند که وقایع غزه را همان گونه که هست، نشان می‌دهد.

منبع: العالم

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار