اعلام ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز

روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جزئیات ساعات بازدید از این موزه ملی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 11March 2024

اعلام ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان و ایام نوروزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۲۳ اسفند تا ۲۱ فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، از ساعت ۱۰ تا ۲۱ بوده و بازدید از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ است. همچنین ساعات بازدید از تالار‌های هشت‌گانه این موزه ملی نیز از ساعت ۱۳ تا ۲۱ خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ این مجموعه در روز اول فروردین سال ۱۴۰۳ و همچنین در سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) تعطیل است. همچنین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را برای تحویل سال، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تدارک دیده است که جزئیات آن متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

خاطرنشان می‌شود؛ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبه‌روی پارک طالقانی واقع شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها