استاندار خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بهره‌گیری از اسناد دفاع مقدس این حماسه را جاودانه خواهد کرد

نظری گفت: جمع‌آوری و نگهداری مدارک مربوط به دوران دفاع مقدس ارزشمند است؛ بر همین اساس پردازش و تبدیل آن‌ها به محصولات نهایی توسط نویسندگان، هنرمندان و پژوهشگران، موجب مانایی تاریخ دفاع مقدس و بهره‌مندی نسل‌های آینده از این گنجینه عظیم خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 11March 2024

استاندار خراسان رضوی: بهره‌گیری از اسناد دفاع مقدس این حماسه را جاودانه خواهد کرد/ نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند همت‌های بلند است«یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی اظهار داشت: موضوعاتی نظیر نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهید و شهادت؛ عرصه و میدان عملی هستند و جزو مبانی اعتقادی مبارزه و مقابله با استکبار و ظلم محسوب می‌شوند‌. به بیان دیگر؛ رویداد تاریخی دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با ارج نهادن به زحمات گردآورندگان و محافظت‌کنندگان از اسناد دوران دفاع مقدس، افزود: نفس جمع‌آوری و نگهداری مدارک مربوط به دوران دفاع مقدس ارزشمند است؛ بر همین اساس پردازش و تبدیل آن‌ها به محصولات نهایی توسط نویسندگان، هنرمندان و پژوهشگران، موجب مانایی تاریخ دفاع مقدس و بهره‌مندی نسل‌های آینده از این گنجینه عظیم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در پایان با اشاره به محدودیت‌های مالی برخی از دستگاه‌های اجرایی در سطح استانی و ملی گفت: در شرایطی که کشور با محدودیت‌های مالی مواجه است، پرداختن به کارهای بزرگ در عرصه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ سخت‌تر است. به همین دلیل، همت‌ها بایستی بیشتر و جدی‌تر باشد تا همگان بتوانند این رسالت را به سرانجام مطلوب برسانند.

گفت‌وگو: محمدرضا حقدادیان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار