پدر شهید جلادتی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عملیات «وعده صادق» درس عبرتی برای دسیسه‌چینان علیه ایران شد

پدر شهید جلادتی گفت: عملیات «وعده صادق» پاسخ جانانه‌ای بود که انجام شد و درس عبرتی خواهد بود برای کسانی که قصد دارند علیه جمهوری اسلامی ایران نقشه‌کشی و دسیسه‌چینی کنند. 
کد خبر: ۶۵۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ - 17April 2024

عملیات «وعده صادق» درس عبرتی برای دسیسه‌چینان علیه ایران شد«سید رسول جلادتی» پدر شهید «سید مهدی جلادتی» از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» اظهار داشت: از این اتفاق بسیار خوشحال شدم و اینکه دل مردم ایران شاد شد. این اتفاقی بود که باید زودتر می‌افتاد و پاسخ جانانه‌ای بود که انجام شد. عملیات «وعده صادق» درس عبرتی خواهد بود برای کسانی که قصد دارند علیه جمهوری اسلامی ایران نقشه‌کشی و دسیسه‌چینی کنند. 

وی در ادامه شهادت را آرزوی فرزندان برومند ایران‌زمین دانست و گفت: سید مهدی هم آرزوی شهادت را داشت و همیشه حرفش را می‌زد که دوست دارد شهید شود با اینکه ما دلمان می‌خواست درسش را ادامه دهد، ولی او ضرورت را این دانست که برای دفاع از ارزش‌ها در سوریه باشد و نهایتا نیز به خواسته‌اش رسید.

شهید جلادتی سیزدهمین روز از فروردین امسال در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به همراه شش نفر دیگر از فرماندهان و مشتساران ایرانی به شهادت رسید.

وی متولد دوم آذر سال ۱۳۷۸ در تهران و اصالتا اهل گلپایگان بود که پس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی و شدت گرفتن جنگ ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و نقش ویژه‌ی نیروی قدس سپاه در پشتیبانی از جبهه مقاومت، اول بهمن ماه ۱۴۰۲ وارد سوریه شد.  

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها