نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

خدمات هلال‌احمر پس از پیروزی انقلاب چشم‌گیر است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: خوشبختانه خدمات جمعیت هلال‌احمر پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده و دلسوزانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ - 10March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» امروز در جریان دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر و هیات همراهش اظهار داشت: عرصه فعالیت هلال احمر خدمت به انسان‌های آسیب دیده از حوادث مختلف است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه خدمات جمعیت هلال احمر پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده و دلسوزانه انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هلال احمر به همه انسان‌ها در سرتاسر جهان فارق از دین و ملیت خدمات می‌دهد.
آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: در 45 سال پس از پیروزی انقلاب خدمات هلال احمر در عرصه‌های مختلف بی ادعا بوده است.

وی ادامه داد: کسانی که هلال احمر را بسیار بالنده می‌کنند اعضای داوطلبان، نجاتگران و جوانان هستند که از طرفی به آسیب‌دیدگان خدمات می‌دهند و از طرفی دیگر تربیت، عاطفه و بعد انسانی آنها تقویت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جوانان امروزه با هجمه‌های مختلفی مواجه هستند و 218 هزار نفر در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده اند که باید 800 سال این انقلاب را زنده نگهداریم.

آیت‌الله خاتمی به اصل تبیین تاکید کرد و افزود: باید خدمات انقلاب اسلامی به آحاد مختلف جامعه تبیین و مقایسه‌ای اعلام شود.

وی یادآوری کرد: قبل از انقلاب فقط ۷ روستا برق داشت و جاده‌ها عاری از راه‌های آسفالته بودند که باید چهل سالگی انقلاب ایران با سایر انقلاب های دنیا با این قدمت مقایسه شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: موانعی که در راه پیشرفت پس از انقلاب ایران داشتیم سایر انقلاب‌ها نداشتند.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: مشارکت ایرانی‌ها و زنجانی‌ها در انتخابات چشمگیر بود و هلال احمری‌ها فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را عملیاتی می‌کنند و در میدان ارائه خدمات در تلاش هستند.

وی، از همه هلال احمری ها در خصوص ارائه خدمات به هموطنان قدردانی کردند.

گفتنی است، بازدید از پروژه عمرانی ابهر، افتتاح اتاق متاورس، اتاق آماده عملیات تیم های سحر، توزیع بسته های معیشتی ، افتتاح دستگاه تصفیه آب 10 هزار لیتری ، بازدید از روند ارائه خدمات سلامت رایگان، دیدار با خانواده محترم شهدا، جلسه شورای مدیران و افتتاح مدرسه امداد و نجات پایگاه شمالغرب از برنامه‌های سفر یک روزه دبیر کل به زنجان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار