رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد؛

آماده‌باش ۸۰ هزار نفر در اجرای طرح نوروزی پلیس

سردار حسینی گفت: ۸۰ هزار نفر در ۲۰۰ نقطه کشور برای خدمات نوروزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۵۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 10March 2024

آماده باش ۸۰ هزار نفر در اجرای طرح نوروزیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سیدتیمور حسینی» رئیس پلیس راهور فراجا امروز (یکشنبه) در رزمایش نوروزی که با حضور فرماندهی کل انتظامی در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد با آرزوی سفری ایمن برای همه مردم کشور، اظهار داشت: بیش از ۸۰ هزار نفر از نیرو‌های انتظامی، پلیس راهور، امداد و نجات، راهداری، اورژانس، امداد خودرو و ایرانگردی و جهانگردی برای اجرای طرح نوروزی آماده هستند. 

وی با اشاره به تغییر الگوی سفر در نوروز پیش رو به دلیل ماه مبارک رمضان افزود: متاسفانه سال گذشته ۱۲۱۷ نفر از هموطنان ما فقط در دوره طرح نوروزی به کام مرگ کشیده شدند. 

رئیس پلیس راهور راهور فراجا بر خط قرمز پلیس و مجموعه نظام برای مقابله با تصادف و حادثه سازان تاکید کرد و گفت: متاسفانه تعدادی اندکی از رانندگان برای دیگر مردم خطرآفرین هستند که پلیس برای برخورد با آنان اغماض نخواهد کرد. 

سردار حسینی اظهار داشت: در تعطیلات مردم نیاز به آرامش دارند و ما به کسی اجازه نخواهیم داد که آرامش مردم را به خطر بیاندازند. 

وی گفت: امیدواریم با همراهی مردم نوروزی کم تصادف و با حداقل حوادث جاده‌ای و بدون مرگ عزیزانمان داشته باشیم. 

رییس پلیس راهور فراجا نقطه مطلوب پلیس را جلوگیری از مرگ حتی یک نفر دانست و افزود: برای ما جان باختن یک نفر هم زیاد است و با هماهنگی و همکاری مردم خوشبین هستیم که می‌شود تصادفات و حوادث جاده‌ای را به حداقل رساند.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار