فرمانده سپاه استان بوشهر:

قدرت نیرو‌های عشایر در کشور برای دشمنان غیر قابل پیشبینی است

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت: ایثار و فداکاری در راستای دفاع از دین خدا یکی از اسناد مهم در تاریخ ایل سترگ قشقایی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 10March 2024

قدرت نیرو‌های عشایر در کشور برای دشمنان غیر قابل پیشبینی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر،سرتیپ پاسدار  «علی رزمجو» فرمانده سپاه استان بوشهر امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر  با بیان اینکه ایل سترگ قشقایی یکی از اقشاری است که جانفشانی و حماسه‌های متعددی در راستای حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی به ارمغان آورد اظهار داشت: ایثار و فداکاری در راستای دفاع از دین خدا یکی از اسناد مهم در تاریخ این ایل سترگ به شمار می‌رود.

سردار رزمجو قدرت و آمار نیرو‌های عشایر را در کشور برای دشمنان غیر قابل پیشبینی دانست و گفت: عشایر نقش بسزایی در دفاع از مرز‌های کشور دارند.

فرمانده سپاه استان بوشهر نیروی انسانی و نقش عشایر در دفاع از دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و اذعان کرد: دشمنان به دلیل پراکندگی عشایر در پهنای کشور توان تشخصی گردان‌های عشایری را ندارند.

در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار