کوهکن: با وجود هجمه‌های زیاد مردم پای انتخابات ایستادند

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری با بیان اینکه مردم پای انتخابات ایستادند، این مقدار هجمه علیه یک نظام سیاسی و دخالت کشور‌ها در انتخابات را بی‌سابقه دانست.
کد خبر: ۶۵۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ - 09March 2024

کوهکن: با وجود هجمه‌های زیاد مردم پای انتخابات ایستادندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محسن کوهکن» درباره سلامت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یراساس مشاهدات میدانی تا این لحظه؛ چه در شهرستانی که در آنجا مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات دعوت می‌کردم و چه در جا‌های دیگر، دخالتی از عوامل اجرایی ندیدم و نشنیدم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری عنوان کرد: در حوزه انتخابیه خودم دست‌کم در ارتباط با رئیس هیات اجرایی آن شهرستان یقین دارم و سوگند یاد می‌کنم که کاملا بی‌طرفانه نقش خود را ایفا کرد.

کوهکن بیان کرد: در ۴۰-۵۰ گروه فضای مجازی که حضور دارم چیزی ندیدم و نشنیدم. به نظر من تلاش دستگاه‌های اجرایی در این انتخابات قابل ستایش است.

وی گفت: دشمن در هیچ دوره‌ای از انتخابات تا این اندازه برای عدم حضور مردم پای صندوق سرمایه گذاری نکرد. تلاش‌ها در انتخابات گذشته هم عمدتا پراکنده و غیرتشکیلاتی بود و حتی در روز‌های پایانی از جریان خاصی نام می‌بردند و می‌گفتند به این افراد رای دهید.

نماینده مردم لنجان (در استان اصفهان) در مجلس یازدهم تاکید کرد:، اما دشمن این بار از مدت‌ها قبل براساس یک برنامه‌ریزی مبتنی بر جامعه‌شناختی و روانشناسی کار تحریم را شروع کرد و یک کار فشرده و با برنامه‌ریزی در دستور کار قرار داد.

کوهکن افزود: آن‌ها می‌دانستند برای موفقیت باید به اعتماد عمومی و مشروعیت نظام آسیب بزنند. در همین راستا هر ایراد یا اشکالی را در مدیریت جامعه و تصمیم‌گیری‌ها دست می‌گرفتند و ذیل آن مطالب دروغ و کذب را مطرح می‌کردند و چنان هجمه‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی انجام می‌دادند تا مردم را تشویق به رای ندادن کنند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: این هجمه سنگین به نظام در هیچ یک از انتخابات گذشته به یاد ندارم. در هیچ جای جهان انتخاباتی وجود داشته باشد که بخواهند بیرون از مرز‌ها در انتخابات آن کشور دخالت کنند.

کوهکن ادامه داد: باید این مردم را تحسین کرد و دست آن‌ها را بوسید که با وجود این همه فشار‌های شکننده و گرفتاری‌هایی که بخش قابل توجهی از جامعه با آن روبرو است و انتقاد‌هایی هم دارند، اما براساس اعتقاداتی که دارند پای انتخاب خودشان ایستاده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها