فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

حرفه‌ای‌گرایی محور هوشمندسازی پلیس/ خدمت به مردم بزرگترین افتخار پلیس است

سردار تقوی حرفه‌ای‌گرایی را محور هوشمندسازی پلیس خدمتگزار اعلام کرد. 
کد خبر: ۶۵۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ - 09March 2024

حرفه‌ای‌گرایی محور هوشمندسازی پلیس/ خدمت به مردم بزرگترین افتخار پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرتیپ پاسدار «محمد کاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه که با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار شد، اظهار داشت: اعتماد مردم به پلیس والاترین و ارزشمندترین سرمایه خادمان نظم و امنیت است که به پشتوانه آن فراجا به تکالیف خطیر خود عمل می‌کند. 

وی تصریح کرد: امنیت محصول اجتماعی است و تعامل شهروندان قانون‌مدار و مشارکت همگانی در تبلور آن نقش دارد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی با بیان این که خدا را شاکر هستیم که توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اعضای وابسته به این نیرو را به ما ارزانی داشته، گفت: توفیق این خدمت ذخیره‌ای برای آخرت خودمان خواهد بود و ما باید قدرشناس خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم. 

وی حرفه‌ای‌گرایی را محور هوشمندسازی پلیس برشمرد و گفت: در این مسیر بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده شهروندان و حرکت در مسیر روزآمدی و کارآمدی خادمان نظم و امنیت نقش بسزایی دارد.

در پایان این مراسم سردار تقوی با قدردانی از خدمات شایسته سرهنگ «علی‌اکبر کیانی» فرمانده پیشین انتظامی شهرستان تربت حیدریه که به عنوان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان معرفی شده، سرهنگ «حمیدرضا خوشخو» را به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان تربت حیدریه معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها