در پیامی به مناسبت روز جانباز؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: جانبازان عمارهای انقلاب اسلامی هستند

سردار تقوی در پیامی حضور جانبازان را در جامعه همچون انقلاب اسلامی گرانسنگ دانست و تأکید کرد: عمار‌های انقلاب یعنی جانبازان مانده‌اند تا پرچم امام (ره) را برافراشته نگاه دارند، آنان مانده‌اند تا بگویند کدام راه، راه اصیل انقلاب است.
کد خبر: ۶۵۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 14February 2024

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: جانبازان عمارهای انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: جانبازان، این آیه‌های ایثار که مایه افتخار جامعه اسلامی ما هستند، پا روی خواهش‌های نفسانی گذاشتند و به دنیا پشت کردند و در میدان جهاد اکبر پیروز شدند آنان برای یاری اسلام و انقلاب به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در مقابل استکبار و دشمنان دین مقاومت کرده و از میدان جهاد اصغر نیز سربلند بیرون آمدند.

این پیام می‌افزاید: جانبازان از وادی سرخ شهادت بازگشته‌اند، اما نه به اختیار خود که با تقدیر خدا و مشیت الهی در دنیا مسکن گزیده‌اند. جانبازان تلخی ماندن را با شیرینی ادای تکلیف جبران کرده‌اند. آنان مانده‌اند تا به ما در راه‌ماندگان، طریق رستگاری بیاموزند. 

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: حضور جانبازان در جامعه ما به اندازه انقلاب قیمت دارد. وجود آنان در جامعه هم، چون وجود عمّار یاسر در سپاه امیرالمؤمنین علی (ع) است. عمار، جانباز جنگ‌های رسول خدا بود و رنج ماندن را بر خود هموار می‌کرد تا شبهه و نفاق را در میان امت و از اردوی ولیِ زمان بزداید. عمار‌های انقلاب یعنی جانبازان نیز مانده‌اند تا پرچم امام (ره) را برافراشته نگاه دارند، آنان مانده‌اند تا بگویند کدام راه، راه اصیل انقلاب است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب فرارسیدن چهارم شعبان، ولادت با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز را خدمت کلیه همکاران سختکوش در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی به ویژه جانبازان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، امیدوارم در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری‌های خردمندانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با الگو و سرمشق قراردادن زندگی حضرت عباس (ع) همواره موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار