استاندار ایلام:

مساجد سبب گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی بودند

«بهرام‌نیا» با صدور پیامی سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 09March 2024
مساجد همواره سبب گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی بودندبه گزارشر دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» با صدور پیامی سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت. 
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
نقش‌آفرینی مساجد در تمامی عرصه‌ها و شئون جامعه اسلامی همواره سبب توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی بوده است. 
 
با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) مساجد جایگاه واقعی خود را باز یافته و در همه زمینه‌های عبادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی، نظامی، قضایی و ... نقش‌آفرینی نموده به طوری‌که در آغاز دوران دفاع مقدس یکی از کانون‌های تجمع نیرو‌های انقلابی و نیرو‌های رزمنده برای اعزام به جبهه‌های نبرد، بودند.
 
امروز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از کارآمدترین، فراگیرترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی سازمان‌یافته تلقی می‌شوند تا جائی‌که این کانون‌ها با توجه به پراکندگی و گستردگی فراوان، توانسته‌اند در مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی نقش مؤثری ایفا کنند.
 
ضمن تبریک سال‌روز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، فرصت را غنیمت شمرده و از همه متولیان و دست‌اندرکاران به ویژه ائمه‌جمعه و جماعات، مدیران، مربیان و کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی و هنری در استان تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزون تمامی خدمت‌گذاران به مساجد را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها