انتشار فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان

فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد.
کد خبر: ۶۵۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 09March 2024

انتشار فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، این اداره به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری طرح کسر خدمت سربازی واگذار می‌کند و دانشجویان فارغ التحصیل تا هشت ماه بعد از فراغت از تحصیل مجاز به گرفتن پروژه‌ کسر خدمت هستند.

بر این اساس انجام دو طرح پژوهشی موازی و همزمان ممنوع است و سربازان در حین خدمت مجاز به استفاده از کسر خدمت نیستند، عنوان موضوع پروژه نیز باید با رشته تحصیلی مطابقت داشته باشد.

بر اساس این گزارش، میزان کسری خدمت بر اساس کیفیت طرح و پس از اتمام طرح، در جلسه دفاع مشخص خواهد شد و هم‌چنین پژوهش‌های انجام شده بعد از دفاع و تایید، به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به آدرس بلوار شهید عباسپور(پارادیس) جنب مصلی بزرگ کرمان مراجعه کنند و یا این‌ که با شماره های تلفن 09922830540   03432717740 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار