جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

لیست شهدای شاخص شهرستان‌ها و تقویم شهادت آنان جمع‌آوری می‌شود

سردار «یوسفی» گفت: با توجه به اینکه هنوز نسل جوان با شهدای شاخص استان آشنا نیستند لیست شهدای شاخص شهرستان‌ها و تقویم شهادت آنان در حال تهیه است تا بهتر بتوانیم این شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۵۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 09March 2024

لیست شهدای شاخص شهرستان‌ها و تقویم شهادت آنان جمع‌آوری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «علیرضا یوسفی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (شنبه) در نشست ستاد اجرایی کنگره دو هزار شهید استان، اظهار داشت: ۱۳ سیاست‌ کلی برای دومین کنگره دو هزار شهید استان تعیین و ابلاغ شده که از مسئولان دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: تاکنون هشت کارگروه و ۳۳ کمیته وظیفه انجام امور مختلف را برعهده گرفته‌اند که از مجموع این کمیته‌ها تاکنون ۱۸ کمیته جلسه برگزار نکرده‌اند در حالی که تا ۱۵ اسفند باید کمیته‌ها برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ارسال می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به پایان سال و تصویب برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای سال آینده، درخواست داریم ادارات برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی خود را به سمت کنگره شهدا سوق یا نام‌گذاری کنند تا بتوانیم از اعتبارت جاری دستگاه‌ها استفاده کنیم.

سردار یوسفی از همه کارگروه‌ها و کمیته‌ها دومین کنگره دو هزار شهید استان خواست تا پایان اسفندماه برنامه‌های خود را به ما اعلام کنند تا در جلسه ستاد اجرایی منابع مالی آن‌ها تأمین شود، افزود: مصوبات کارگروه‌ها و کمیته‌ها هم باید مصداقی و شفاف باشد و اجرای آن تا وصول نتیجه پیگیری شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی نصب المان شهدا در میادین اصلی شهرهای استان، تصریح کرد: دبیرخانه کنگره به صورت دائمی به استان ابلاغ شده است برای اینکه کار در شهرستان‌ها هم تعطیل نشود باید دبیرخانه در شهرستان‌ها نیز دائمی باشد و به‌عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی ادامه داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان داشت: در کمیته جمع‌آوری آثار شهدا از فرماندهان نیروهای مسلح درخواست داریم تیم‌های تخصصی را به ملزومات لازم تجهیز کنند تا در شهرستان‌ها نسبت به ضبط و جمع‌آوری آثار اقدام شود و همچنین گروه‌های مردمی تحت عنوان خادمین شهدا ساماندهی شدند که درخواست دارند هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی احداث ساختمان و مکان‌های فرهنگی در گلزارهای شهدا آغاز شود.

سردار یوسفی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز نسل جوان با شهدای شاخص استان آشنا نیستند لیست شهدای شاخص شهرستان‌ها و تقویم شهادت آنان در حال تهیه است تا بهتر بتوانیم این شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار