امم جمعه موقت بیرجند:

تشکیل جبهه مقاومت متأثر از جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام «نوفرستی» گفت: امروز جبهه حق رو به گسترش است و تشکیل جبهه بزرگ مقاومت متأثر از جمهوری اسلامی ایران بوده لذا باید پرچم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی که از ائمه اطهار (ع) به ما ارث رسیده را همیشه بلند نگه داریم و نسل به نسل این نهضت بزرگ را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) بسپاریم.
کد خبر: ۶۵۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 08March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، اظهار داشت: شهدا رسالت خودشان را به نحو احسن انجام دادند و امروز ما باید با تلاش وافر و «جهاد تبیین» راه شهدا را روشن نگه داریم.

وی با اشاره به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا  و تأکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشت و با «جهاد تببین» راه شهدا را ادامه دهیم، بیان داشت: یاد شهدا برای ما درس است و همیشه راه درست را به ما نشان داده‌اند همچنان که از شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» به عنوان یک مکتب یاد شده است.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: امروز جبهه حق رو به گسترش است و تشکیل جبهه بزرگ مقاومت متأثر از جمهوری اسلامی ایران بوده لذا باید پرچم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی که از ائمه اطهار (ع) به ما ارث رسیده را همیشه بلند نگه داریم و نسل به نسل این نهضت بزرگ را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) بسپاریم.

حجت‌الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از سخنانش حضور مردم در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی، هوشمندی و بیداری ملت نسبت به اصل نظام دانست و تصریح کرد: حضور همیشگی مردم پای صندوق‌های رأی، نشانه رشد و بلوغ سیاسی آنان و باور به نقشی است که هریک از آحاد مردم می‌توانند در سرنوشت خویش داشته باشند.

وی مطرح کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک جهاد بود چرا که دشمنان در این خصوص هزینه‌های زیادی کردند تا مردم حضور کمرنگی داشته باشند، اما مردم با حضور خود و جهاد سیاسی به فرمان رهبر جامعه لبیک گفتند.

امام جمعه موقت بیرجند مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را نشانگر بلوغ دینی، معنوی و سیاسی آنان دانست و گفت: منتخبان مجلس جدید باید مراقبت کنند با سخنان اختلاف‌برانگیز و دشمن‌پسند، شیرینی حضور پرشور در انتخابات را به کام ملت ایران تلخ نکنند.

حجت‌الاسلام نوفرستی بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه جدیدی بر مبنای مردم‌سالاری اسلامی تشکیل شد که طبیعتا در مقابل جبهه لیبرال دموکراسی غربی قرار گرفته و موجب به خطر افتادن منافع جبهه دموکراسی غربی و آغاز مخالفت‌های مستمر این جبهه با نظام اسلامی شد.

وی ماه مبارک رمضان را ماه برکت و مغفرت دانست و خاطرنشان کرد: مقام این ماه عظیم و کرامت و شرافت و فضیلتش بر سایر ماه‌ها بسیار است و بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان این است که خودمان را از گناه و آلودگی حفظ کنیم و این ماه فرصت کمیابی برای تطهیر از گناهان با انجام فرایض دینی و رهایی از آتش دوزخ و چشیدن لذت تقرب الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار