فعال سیاسی:

دولت بی‌طرفی خود در انتخابات ۱۱ اسفند را حفظ کرد

فولادگر، دخالت نکردن دولت در عرصه انتخابات را نقطه قوت آن ارزیابی کرد و گفت: اقدامات مسئولان امنیتی و انتظامی کشور در برگزاری انتخابات امن قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۵۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 07March 2024

دولت بی‌طرفی خود در انتخابات ۱۱ اسفند را حفظ کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حمیدرضا فولادگر» فعال سیاسی در گفت‌وگویی با اشاره برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار داشت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با امنیت بسیار خوب و در سلامت کامل برگزار شد. البته شکایت‌ها هم قابل بررسی است، اما در مجموع هم امنیت و هم سلامت انتخابات مطلوب بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سال گذشته کشور در معرض شدیدترین هجمه‌های سیاسی ـ امنیتی و اغتشاشات برنامه‌ریزی شده قرار گرفت و اینکه در شرایط فعلی مردم مشکلات و دشواری‌هایی دربخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند و از طرفی بیشترین هجمه را رسانه‌های بیگانه و بدخواهان و دشمنان نظام برای رأی ندادن مردم و برنامه‌ریزی برای تحریم همه‌جانبه انتخابات انجام داده بودند، حضور مردم قابل توجه بود و باید از تک تک کسانی که پای صندوق‌ها آمدند و رای دادند صمیمانه قدردانی کرد.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: درست است که در چنین شرایطی، حضور ۴۰ درصدی مردم قابل قبول است، اما نرخ مشارکت نسبت به دوره‌های گذشته افزایش نیافته است، به همین جهت باید تلاش کرد برای انتخابات آینده این نقص جبران شود و ما شاهد حضور بیشتری از مردم باشیم.

فولادگر با بیان اینکه دولت به عنوان مجری انتخابات تلاش کرد که بی‌طرفی خود را در انتخابات حفظ کند، گفت: با وجود اینکه بحث‌هایی پیش آمده بود که ممکن است جریان‌های متمایل به دولت در انتخابات فعالیت کنند و موثر واقع شوند، اما همین که تشکیلات سیاسی به عنوان دولت در انتخابات ورود نکرد، نقطه قوت آن بود.

وی ابراز امیدواری کرد، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم بتواند مشکلات کشور را شناسایی و هم در راستا با اهداف و برنامه‌های دولت ریل‌گذاری کرده و به دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند چراکه این موضوعات بیشتر مورد توجه مقام معظم رهبری و مردم است.

نماینده ادوار مجلس گفت: باید از همه مسئولان امنیتی و انتظامی که زمینه حضور امن مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کردند، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار