معاون وزیر فرهنگ مطرح کرد؛

نقش مهم سردار سلیمانی در توسعه رسانه‌ای صدور انقلاب

«مهدی پور» گفت:: سردار سلیمانی الگویی که بسیاری از نشان‌های عزت و افتخار و اقتدار ایران در سال‌های اخیر بخصوص در بحث صدور انقلاب مرهون زحمت‌های او است.
کد خبر: ۶۵۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 07March 2024

حاج قاسم جهان پهلوان ایران است/ نقش مهم سردار سلیمانی در توسعه رسانه‌ای صدور انقلاب

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «فرشاد مهدی پور» معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنشجنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان بیان کرد: حاج قاسم جهان پهلوان ایران است که بسیاری از نشان‌های عزت و افتخار و اقتدار ایران در سال‌های اخیر مرهون زحمت‌های او است.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای ما عمق استراتژیک بسیار بزرگی فراهم کرده است افزود: حاج قاسم دیده نشدن را به عنوان مهمترین رکن عملیات و فعالیت خود انجام داده بود و این بخش به دلیل نحوه عمل و ویژگی های این شهید بزرگوار و بخش دیگری به خاطر رفتار و تصمیم او برای این کار بود.
 
وی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با اصحاب رسانه بسیار خوش‌برخورد و همراه بود، گرچه کمتر مصاحبه می‌کرد، اما به دیده‌شده‌ترین فرد تبدیل شد و در عمر با برکت خودش محبوب ترین شخص بود؛ بعد از شهادت نیز جزو محبوب‌ترین شخصیت های ایران و جهان است و برای ما اصحاب رسانه که برای دیده شدن تلاش می کنیم، رمز و درس هایی وجود دارد.
 
مهدی پور با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، ایران فرهنگی و رسانه‌ای را به این وسعت گسترش داد، اظهار داشت: در حادثه مهم غزه بیش از ۱۶۰ فعال رسانه ای و خبرنگار به شهادت رسیدند، امروز هژمون دشمن صهیونیستی شکست خورده و صدای مظلومان به همه رسیده است.
 
وی ادامه داد: بخشی از آن به ابتکار عمل هایی بر می گردد که به موازات عملیات مختلف نظامی و سیاسی در حوزه رسانه و فرهنگ توسط حاج قاسم صورت گرفته و زیرساخت های مهمی به وجود آمده است.
 
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تبیین نسبت بین عدالت و رسانه گفت: عدالت یک خواسته و نیاز عمومی و آرمان قدیمی است، البته عدالت و عدالت‌پروری مظلوم است.
 
وی تصریح کرد: عدالت، قرار دادن شیء در یک موضع و فضای درست خودش است و الزما مفهوم عدالتی که ما در رسانه تعریف می کنیم با بخشی از اموری که به عنوان عدالت خواهی و عدالت ورزی تبیین می کنیم، همخوان نیست؛ باید فکر کنیم چگونه فضای عدالت‌گستر در حوزه رسانه تقویت شود.
 
مهدی پور بیان کرد: عدالت رسانه‌ای یعنی کمک به ادراک مخاطب، از روی حقیقت داده ها و عقاید، و این نیاز ما است؛ در حوزه رسانه از جهت رویکرد ابتدایی اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی نیازمند توسعه عدالت برای افزایش ادراک، آگاهی، قدرت انتخاب و شناخت مردم هستیم و این مفهوم از عدالت مفهوم کاملی است.
 
مهدی پور با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان تصریح کرد: تعداد آثار این جشنواره رو به رشد بوده که امیدواریم در کیفیت هم رشد انجام شده باشد و در کنار توسعه کمی، شاهد توسعه کیفی این حوزه، امیدبخشی و افزایش اعتبار و سرمایه اجتماعی نیز باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار