معاون آموزش سپاه پاسداران:

آموزش در تربیت نسل کارآمد و مدافع انقلاب نقش برجسته‌ای دارد

سردار نوشادی گفت: آموزش، مبنایی‌ترین کار است که اگر به درستی انجام شود نیروی عمل‌کننده در میدان خطر با مشکل مواجه نمی‌شود؛ بر همین اساس باید آموزش به گونه‌ای باشد که نیروهایی تربیت شوند که در آینده بتوانند همچون شهیدان سید رضی موسوی و حججی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۶۵۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 07March 2024

معاون آموزش سپاه پاسداران: آموزش در تربیت نسل کارآمد و مدافع انقلاب نقش برجسته‌ای داردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا نوشادی» معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران در نخستین یادواره شهدای آموزش و آیین تکریم پیشکسوتان آموزش خراسان که امروز در مجتمع فرهنگی آیه‌ها در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بخش اعظمی از آموزش‌ها با حداقل امکانات و بهره‌گیری از تجربیات در جبهه‌ها و محل استقرار رزمندگان انجام می‌شد.

وی افزود: امروز بواسطه تجارب آموزشی دوران دفاع مقدس و بعد از آن، بخش اعظمی از آن‌ها، مکتوب شده و به عنوان دانش ضمنی میدانی تبدیل به متن، محتوا و دانش آشکار شده است. هم اینک بخش زیادی از این آموزش‌ها در سطوح مختلف سپاه و خارج از آن در حال تدریس است.

معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران ادامه داد: امروز سپاه در عالی‌ترین سطوح آموزش سرآمد است، به نحوی که کشورهای مختلف و ارتش آن‌ها افتخار می‌کنند که جمهوری اسلامی بخشی از نیازمندی‌های آموزشی آن‌ها را پشتیبانی و تامین کند.

سردار نوشادی با بیان اینکه فرماندهان در دوران دفاع مقدس در خط مقدم و در کنار رزمندگان حضور داشتند، تصریح کرد: فرماندهان جنگ مرد علم و عمل بودند و در خط مقدم حضور داشتند و همین حضور از عوامل پیروزی در دفاع مقدس به شمار می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آموزش، مبنایی‌ترین کار است که اگر به درستی انجام نشود نیروی عمل‌کننده در میدان خطر با مشکل مواجه می‌شود. باید نیروهایی تربیت شوند که در آینده بتوانند همچون شهیدان سید رضی موسوی و حججی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

وی بیان داشت: سپاه امام رضا (ع) در برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا پیشتاز است، که اقدامی ارزشمند و این همت والا قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار