یادداشت/ حجت‌‌الاسلام سلیمانی

سفر امنیت‌آفرین

سفر روز گذشته رئیس جمهور به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان تسلی و آرامش‌بخش به مردم گرفتار در سیلاب بود و بزرگترین ره‌آورد این حضور، انتقال احساس امنیت و همدلی و همراهی مسئولان با عموم مردم است؛ اگرچه مغرضان، به دنبال صید ماهی تفرقه و دوقطبی شیعه و سنی و همچنین ایجاد ناامنی از آب گل‌آلود سیلاب، بودند اما حضور رئیس جمهور در این سطح و در میان مردم، نقشه مغرضان را خنثی کرد.
کد خبر: ۶۵۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 07March 2024

سفر امنیت‌آفرینگروه استان‌های دفاع‌پرس‌- حجت‌الاسلام‌‌‌والمسلمین «موسی سلیمانی» جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام؛ سفر روز گذشته حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان زجرآور بود.

پس از دستور مقام معظم رهبری برای کمک به مناطق سیل‌زده سيستان و بلوچستان، حضور مقام اول اجرایی کشور در این مناطق، نشان از ولایتمداری عملی دولت سیزدهم دارد.

نفس حضور مقامات در این مناطق، تسلی و آرامش‌بخش به مردم گرفتار در سیلاب است و بزرگترین ره‌آورد حضور در این مناطق، انتقال احساس امنیت و همدلی و همراهی مسئولان با عموم مردم است.

مغرضان، از آب گل‌آلود سیلاب، می‌خواستند ماهی تفرقه، دوقطبی شیعه و سنی و ناامنی را صید کنند. حضور رئیس جمهور در این سطح و در میان مردم، نقشه مغرضان را برآب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار