انتخابات تمام شد چه کسی برد، چه کسی باخت؟

با پایان انتخابات ۱۱ اسفند و مشارکت معنادار و پرشور مردم در این انتخابات ملت ایران برنده واقعی و دشمنان ایران بازنده اصلی آن شدند.
کد خبر: ۶۵۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 05March 2024

انتخابات تمام شد چه کسی برد، چه کسی باخت؟به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ماراتن انتخابات یازدهم اسفند ماه با برگزاری بی‌نقص و همچنین شرکت دشمن شکن ملت ایران به پایان رسید.

این انتخابات اولین انتخاباتی است که پس از فتنه زن، زندگی، آزادی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد. انتخابات ۱۱ اسفند به صحنه اتحاد براندازان، عاملان داخلی آنان، مدعیان اصلاحات و بوقچی‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی داخلی و خارجیشان برای قهر مردم با صندوق رای و القای جدایی بین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد.

این کمپین خائنانه از آغاز سال ۱۴۰۲ و بالاخص با شروع فرآیند پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام انتخاباتی، با ترویج گزاره‌های کذبی همچون خالص‌سازی، انتخابات فرمایشی و ردصلاحیت‌های حداکثری و هدفمند و... به دنبال عدم حضور مردم در صحنه انتخابات، پایین آمدن مشارکت و در نهایت ضربه به کشور و ملت ایران بود.

هرچه به روز برگزاری انتخابات نزدیک می‌شدیم، این کمپین با شدت بیشتری توسط برخی از افراد در خارج و داخل کشور تبلیغ شده و همچون گذشته از سوی مدعیان اصلاحات و سرمایه‌های اسرائیل در ایران نیز پشتیبانی می‌شد.

این تبلیغات سوء تا حدی بود که در روز‌های منتهی به برگزاری انتخابات و در روز رأی‌گیری، برخی رسانه‌های جریان استکبار با ارائه آمار‌های کذب سعی در ضعیف نشان دادن مشارکت مردم در انتخابات و القای شکست انتخابات در اذهان عمومی بودند.

در این راه طیف تندرو مدعیان اصلاحات نیز از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و با تمام توان خویش بر طبل قهر با صندوق‌های رای کوبیدند. این روش که راهبرد همیشگی مدعیان اصلاحات به شمار می‌آید، ناشی از ترجیح خائنانه منافع باندی بر منافع ملی است.

آنان که در دو دهه اخیر با توهم خودمردم پنداری و خود بزرگ‌پنداری، ضرر‌های متعددی را به منافع کشور وارد کرده‌اند، این بار نیز با ارزیابی شکست احتمالی خود در این انتخابات، به جای رقابت سالم، سعی در زیرسؤال بردن اصل انتخابات به عنوان رکن مردم‌سالاری داشتند.

از سویی دیگر عده‌ای نیز در خیال خام خود، انتظار کاهش مشارکت در این انتخابات نسبت به انتخابات مجلس یازدهم در سال ۹۸ را داشتند، برآورد آنان این بود که فشار اقتصادی چندین ساله موجب گسست ملت از نظام و ناامیدی آنان نسبت به آینده کشور و لزوم تغییر و تحول خواهد شد.

آنان از این نکته غافل شدند که دولت سیزدهم در تعامل با مجلس یازدهم برخلاف بیش از دوسال گذشته، اقدام به بازسازی کشور پس از هشت سال رکود دولت سابق کرده و روند رو به نزول دهه ۹۰ را اصلاح و کشور را به مسیر توسعه بازگرداند در نتیجه مردم نیز که شاهد تغییر در روند مدیریت کشور و همچنین اصلاح ساختار‌های قدیمی قانونی کشور و در یک کلام اهمیت انتخاب خود بودند بار دیگر این دسته از افراد را در بهت و حیرت از مشارکت خود قرار دارند.

با پایان رأی‌گیری در روز ۱۱ اسفند، شکست این کمپین و مشارکت معنادار مردم در این دو انتخابات، براندازان، مدعیان اصلاحات، برخی از سیاسیون غافل در داخل کشور و همچنین تمام کسانی که منتظر شکست ملت ایران بودند، بار دیگر متوجه غلط بودن نگاه خود و انتظار خود از ملت ایران شدند.

در سمت دیگر این هماوردی و در برابر این اتحاد شوم، ملت ایران بزرگ‌ترین پیروز این انتخابات است. ملتی که با تیزبینی و هوشمندی خود، منافع ملی را مقدم بر هر منفعتی دانسته و با حضور خود در این انتخابات و مشارکت در آن و همچنین انتخاب عاقلانه و هوشمندانه خود، کشور خود را در این برهه مهم از تاریخ یاری کردند.

ملتی که برخلاف تصور دشمنان، جاهلان و سوءاستفاده‌گران، با حضور خود نشان دادند که هیچ‌گاه خود را جدا از نظام و نظام را جدا از خود نمی‌بیند. برنده واقعی این انتخابات در یک کلام مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: کیهان

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها