گروه‌های فلسطینی: ماه رمضان را به خیزش جهانی برای یاری به فلسطین تبدیل کنید

گروه‌های فلسطینی امروز یکشنبه در بیانیه مشترکی خواهان تبدیل ماه مبارک رمضان به ماه خیزش و خروش جهانی برای حمایت از ملت فلسطین شدند.
کد خبر: ۶۵۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 05March 2024

گروه‌های فلسطینی: ماه رمضان را به خیزش جهانی برای یاری به فلسطین تبدیل کنیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، گروه‌های فلسطینی در این بیانیه «از وجدان‌های بیدار در سراسر جهان خواستند تا بزرگترین کارزار رسمی و مردمی را برای یاری از ملت فلسطین به راه بیندازند».

در این بیانیه آمده است: این خروش و خیزش جهانی باید شامل همه انواع تحریم و قطع کامل کمک‌ها به رژیم اشغالگر و اعلام اعتصاب‌ها و تحصن‌های مختلف باشد.

گروه‌های فلسطینی همچنین خواستار فعال سازی مقاومت در همه جبهه‌ها شدند و از آزادگان جهان خواستند ماه مبارک رمضان را ماه خیزش و خروش جهانی برای یاری به فلسطین بدانند.

با گذشت نزدیک به ۵ ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش میانجی‌ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر هستند.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوز‌های بی وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه بار‌تر کرده است.

وزارت بهداشت غزه ظهر امروز یکشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که ۹۰ شهروند فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست‌ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار