معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند

«حسنی» گفت: آحاد مردم استان ایلام و رسانه‌ها در خلق حماسه انتخاباتی با مشارکت بالا و ایجاد شور انتخاباتی نقش آفرین بودند.
کد خبر: ۶۵۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 05March 2024

رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد‌سبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و رویداد رسانه‌ای جام امید، گفت: از همه دست‌اندرکاران و در راس آن فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام که در راستای برگزاری جشنواره ابوذر و جام امید زحمات زیادی کشیدند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: استان ایلام در حوزه رسانه خوش درخشید که این نشانگر ظرفیت بالای رسانه‌های استان است. از رسانه‌های استان تشکر می‌کنیم و قدردان همه زحمات آنان هستیم.

حسنی خاطرنشان کرد: آحاد مردم استان و رسانه‌ها در خلق حماسه انتخاباتی با مشارکت بالا و ایجاد شور انتخاباتی نقش آفرین بودند.

این مسئول یادآور شد: در عرصه انتخابات مجموعه وزارت کشور در اجرا مسئولیت داشت که براساس شناخت و تجربیات از برگزاری انتخاباتِ ادوار، این انتخابات بدون حاشیه، بدون تنش و همراه با شُور برگزار شد و علی‌رغم همه تلاش‌های جبهه استکبار برای کمرنگ انتخابات، چهار راهبرد مورد انتظار مقام معظم رهبری (رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت) محقق شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم برای آبادانی و پیشرفت استان بتوانیم تلاش کنیم و در این حوزه موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها