وصیت شهید «حسین مؤمن‌پور»:

کربلا و قدس عزیز را از چنگال ابر جنایتکاران جهان آزاد کنید

در وصیت‌نامه شهید «حسین مؤمن‌پور» آمده؛ ای آرمان‌داران حکومت مهدی (عج ) از شماها می‌خواهم که جای خالی شهداء را پر کرده کربلا و قدس را از چنگال ابر جنایتکاران آزاد کنید.
کد خبر: ۶۵۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵ - 07March 2024

کربلا و قدس عزیز را از چنگال ابر جنایتکاران جهان آزاد کنید

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،شهید «حسین مؤمن‌پور» ۶ اسفند ۱۳۴۱، در روستاي قنات‌النوج از توابع شهرستان ‌شهربابک به دنیا آمد.

وی تا اول متوسطه تحصيل‌ و در سال ۱۳۶۲، ازدواج‌ کرد و صاحب دو دختر شد، بعدها به‌عنوان پاسدار به‌‌جبهه‌ راه يافت و در جبهه مربی آموزش بسیج شهرستان شهربابک و با مسئولیت جانشین گروهان گردان ۴۱۷ شهربابک مشغول‌به خدمت شد و سرانجام در نوزدهم ‌‌دی ۱۳۶۵، در شلمچه (کانال ماهی) بر اثر اصابت تركش شهيد شد. 

بخشی از وصیت‌نامه شهید «حسین مؤمن‌پور»:

ما باید خود را بسازیم و اسیر دنیا نشویم، باید بدانیم که روز قیامتی وجود دارد و فریب  منافقان را نخوریم، سکوت در برابر منافقان و صدام بدترین خیانت به اسلام و قرآن است همیشه در راه خدا، مکتب و قرآن، خط امام خمینی و روحانیت آگاه باشیم. 

اکنون ای نسل انقلاب، ای مردم شریف شهربابک، ای حزب‌الله ای نونهالان انقلاب، ای سربازان جان برکف، ای جانبازان راه حق ، ای آرمان‌داران حکومت مهدی (عج) از شماها می‌خواهم که سلاح بر زمین افتاده من صدها سلاح دیگر در دست شماها شود، جاهای خالی شهداء را پر کنید، کربلا و قدس عزیز را از چنگال ابر جنایتکاران جهانی آزاد کنید.

ای پدر و مادرمهربانم از اینکه نتوانستم به‌طور شایسته‌ای از زحمات شما قدردانی کنم عذر می‌خواهم و اما شما همسر مهربانم: از تو تقاضا دارم در تربیت فرزندانم کوشا و جدی باشی، آنها را به گونه‌ای تربیت کنی که ادامه‌دهندۀ راه شهیدان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار