معاون جنبش جهاد اسلامی مطرح کرد؛

شکست رژیم صهیونیستی در نابودی مقاومت اسلامی

محمد الهندی گفت: رژیم صهیونیستی در نابود کردن مقاومت و بازگرداندن اسرایش شکست خورد و جایگاه این رژیم پس از جنگ در منطقه و جایگاه تنزل پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 04March 2024

رژیم صهیونیستی در نابودی مقاومت شکست خورده استبه گزارش گروه بین‌الملل‌ دفاع‌پرس، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) طی سخنانی اظهار داشت: اسرائیل در نابود کردن مقاومت شکست خورد و موفق نشد حتی یک اسیر خود را بازگرداند.

وی گفت: تمسخرآمیز است آمریکایی که سلاح در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد تا افراد بی‌دفاع را به قتل برساند، با هواپیما برای فلسطینی‌ها غذا ارسال می‌کند!

این رهبر جهاد اسلامی با اشاره به نگرانی آمریکا از گسترش درگیری در منطقه گفت: واشنگتن به دنبال آتش‌بسی برای خارج کردن اسرا است نه متوقف کردن درگیری.

وی تصریح کرد: مذاکرات جاری در واقع مذاکرات میان دولت آمریکا و کابینه اسرائیل است و مذاکرات واقعی با مقاومت وجود ندارد. حتی اگر توافق آتش‌بس در غزه تصویب شود، درگیری به ویژه علیه رفح هرگز متوقف نخواهد شد و چه توافق آتش‌بس انجام شود چه نه، نبرد سیاسی ادامه دارد و طرف‌های منطقه و خارج از آن تلاش خواهند کرد مقاومت را تسلیم کنند.

الهندی با اشاره به اینکه این تقابل، ملت فلسطین را در مواجهه با چالش‌های آتی و در راس آن‌ها رژیم صهیونیستی استوارتر، قدرتمندتر و قوی‌تر خواهد کرد، تاکید کرد: هر کسی در منطقه که از مقابله با اسرائیل امتناع کند، برده آن و آمریکا خواهد شد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین گفت: پس از این جنگ جایگاه اسرائیل در منطقه و جهان کاهش خواهد یافت و ما برای همیشه نژادپرستی را همراه با ناتوانی کشور‌های عربی دفن خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار