مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز: دشمن در جنگ شناختی به دنبال تحریف واقعیت و ایجاد یأس و ناامیدی است

سردار«اسلامی» با اشاره به ماهیت پیچیده و ترکیبی جنگ شناختی، گفت: دشمن در این نوع جنگ به دنبال تحریف واقعیت، ایجاد یأس و ناامیدی و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۵۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 04March 2024
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز: دشمن در جنگ شناختی به دنبال تحریف واقعیت و ایجاد یأس و ناامیدی استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه دشمن از تمام ابزارها و ظرفیت‌های خود برای پیشبرد اهدافش در جنگ شناختی استفاده می‌کند، اظهار داشت: فضای مجازی، رسانه‌ها، و شبکه‌های اجتماعی به مهم‌ترین میدان‌های این جنگ تبدیل شده‌اند.
 
سردار اسلامی با تأکید بر ضرورت افزایش بصیرت و سواد رسانه‌ای آحاد جامعه، افزود: مردم باید با ترفندهای دشمن در جنگ شناختی آشنا شوند و در برابر دروغ‌پردازی‌ها و شایعات مقاومت کنند.
 
وی به نقش مهم نخبگان و فعالان فرهنگی در مقابله با جنگ شناختی اشاره کرد و گفت: این افراد باید با تولید محتوای فاخر و روشنگرانه، به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن کمک کنند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پایان با تأکید بر آمادگی کامل این سازمان برای مقابله با جنگ شناختی، خاطرنشان کرد: با اتکا به هوشمندی و بصیرت مردم ایران، دشمن در این جنگ نیز شکست خواهد خورد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار