نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

تقویت باور‌های دینی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعالی جامعه دارد

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: انتظار می‌رود خواهران طلبه در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه به‌ منظور اثرگذاری بیشتر در جامعه بستر‌های مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی برای تعامل بیشتر جامعه و حوزه را فراهم کنند.
کد خبر: ۶۵۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 04March 2024

تقویت باور‌های دینی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعالی جامعه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی طی سخنانی در آیین بهره‌برداری از حوزه علمیه خواهران ریحانه‌النبی (س) اراک، اظهار داشت: تقویت باورهای دینی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعالی جامعه دارد بنابراین باید در تقویت باورهای دینی از ظرفیت مراکز علمی، تربیتی و آموزشی و به‌ویژه حوزه‌های علمیه بهره برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به نقش مهم طلاب به ویژه طلاب خواهر در عرصه تبلیغ و تقویت باورهای دینی گفت: انتظار می‌رود خواهران طلبه در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه به‌منظور اثرگذاری بیشتر در جامعه بسترهای مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی برای تعامل بیشتر جامعه و حوزه را فراهم کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: لازمه موفقیت توانایی حل مساله است بنابراین باید طلابی تربیت کنیم که این توانمندی را داشته باشند. زیرساخت‌ها به برکت انقلاب اسلامی و حمایت‌های خیران تأمین شده است، بنابراین از جامعه چهار هزار نفری حوزه علمیه خواهران استان مرکزی انتظار می‌رود در راستای حرکت رو به جلو تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار