جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

دشمن به‌ دنبال ایجاد شکاف بین امت و ولایت است

سردار فضلی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین امت و ولایت است، گفت: برای دفاع از دین خدا همه باید برادری و رفاقت داشته باشند که نمونه آن را در دفاع مقدس و شهدا شاهد بودیم.
کد خبر: ۶۵۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ - 03March 2024

دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف بین امت و ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح ۱۰۵ طرح عمرانی در خراسان جنوبی، اظهار داشت: رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس همه برای خداوند و در سایه اطاعت از امام آمده بودند و در آن روز‌ها مردم در اطاعت از امام خود و نائب امام زمان (عج) سر سوزنی تردید نداشتند.

وی بیان داشت: سال ۱۳۶۴ که جمعی از فرماندهان سپاه به محضر امام خمینی (ره) مشرف شدند، بعد از ارائه گزارشی که فرمانده وقت سپاه به امام راحل ارائه داد؛ امام خمینی (ره) در چند عبارت فرمودند؛ «هر شب به دشمن حمله کنید، خواب را از چشم دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید»، اما این فرموده فقط برای یک عملیات تاکتیکی در آن سال نبود، بلکه یک راهبرد پیش روی امت بود که در سال ۱۴۰۲ احساس نیاز به این راهبرد پیدا کردیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است که چگونه کاری کند مردم کمتر در صحنه حاضر شوند یا پای صندوق‌های رأی نیایند، افزود: در انتخابات امسال علی‌رغم ایجاد یأس و ناامیدی توسط دشمن و دغدغه‌هایی که مردم داشتند، شاهد همت و حضور مردم در صحنه بودیم که حامل یک پیام است و جای تبریک دارد.

سردار فضلی تبیین کرد: تا دیروز رقابت انتخاباتی در کشور وجود داشت، اما بعد از اتمام انتخابات باید رفاقت و همدلی مدنظر باشد و از آنجایی که همه نگاه‌ها و جریان‌ها قابل احترام هستند؛ لذا برای دفاع از دین خدا همه باید برادری و رفاقت داشته باشند که نمونه آن را در دفاع مقدس و شهدا شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین امت و لایت است، تبیین کرد: ۴۵ سال با همین سرعت گذشت و خبر شهادت بسیاری از بزرگان و رحلت افراد زیادی از مجاهدان رسید که باید حواسمان باشد در فرصت باقی‌مانده حداکثر استفاده را ببریم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای جهاد در رکاب حضرت ولی‌عصر (عج) تمرین کرده و آمادگی کامل داشته باشیم، تبیین کرد: ۱۵ هزار و ۲۷۱ واحد مسکونی سپاه در کشور در دست ساخت است و از این تعداد یک هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و امروز ۳۷ واحد مسکونی در استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار