مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور خبر داد؛

حدود ۱۶ هزار طلبه به اردوی راهیان نور اعزام شدند

محمدی شاهرودی با بیان اینکه حدود ۱۶ هزار طلبه به اردوی راهیان نور اعزام شدند، گفت: ماموریت ما فقط سفر و راهیان‌نور نیست، بلکه در بحث «جهاد تبیین» رسالت مهمی داریم.
کد خبر: ۶۵۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 03March 2024

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود محمدی شاهرودی» مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگویی اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور براساس تصمیم ستاد راهیان نور و سپاه پاسداران مبلغان را همراه کاروان‌ها به مناطق عملیاتی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه هر کاروان موظف است یک راوی، مبلغ و خادم به همراه داشته باشد، افزود: سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور از ابتدای امسال مبلغان خود را به مناطق عملیاتی در غرب و جنوب کشور اعزام کردند.

حدود ۱۶ هزار طلبه به اردوی راهیان نور اعزام شدند

محمدی شاهرودی ادامه داد: به یادمان‌های دوران دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان‌نور یک مبلغ اعزام کردیم یعنی اتوبوسی نبود که بدون روحانی و مبلغ به اردوی راهیان نور اعزام شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های سازمان بسیج طلاب موضوع راهیان نور و راهیان پیشرفت است، ما در همه مقاطع و زمان‌ها ماموریت داریم، ماموریت این سازمان فقط راهیان‌نور نیست بلکه در بحث جهاد تبیین یک رسالت مهمی از ابتدای سال تاکنون داشته و دارد.

حدود ۱۶ هزار طلبه به اردوی راهیان نور اعزام شدند

وی درباره برنامه‌های سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور نیز توضیح داد: ماه مبارک رمضان بستر معارف دین و آموزه‌های اسلام است و بیان کارکرد‌های حوزه‌های علمیه اساساً در ماه مبارک رمضان است، در همین بستر بحث‌های بصیرت‌افزایی، بحث‌های معارف اسلامی و بیان احکام شرع، بیان انس با قرآن در سراسر کشور را در برنامه‌های کاری داریم.

محمدی شاهرودی افزود: مجموعه پایگاه‌های ما و شبکه طلابی که در بسیج نقش‌آفرینی می‌کنند از ماموریت بسیار مهمی بهره‌مند می‌شوند.

سفر حدود هزار دانشجو خارجی به ایران و اعزام به اردوی راهیان نور برنامه‌ریزی شده است، ۵۰ درصد این دانشجویان دختر هستند، همچنین ۱۲۰ نفر از دانشجویان خارجی که در دانشگاه‌های ایران مشغول به تحصیل هستند به واسطه بسیج دانشجویی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

حدود ۱۶ هزار طلبه به اردوی راهیان نور اعزام شدند

همچنین دانشجویان از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند با اتوبوس یا قطار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و اردوگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب واقع در محدوده استان خوزستان در شهر‌های خرمشهر، آبادان، اهواز، سوسنگرد، هویزه، دزفول و اندیمشک پذیرای زائران هستند.

پیش بینی می‌شود ۴۰۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور در اردو‌های راهیان نور شرکت کنند. «در راه فتح قله‌ایم» به عنوان شعار سال ۱۴۰۲ راهیان نور انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار