پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به منتخبان مردم استان خراسان جنوبی

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی و به منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب آنان را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 03March 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به منتخبان مردم استان خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی و به منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب آنان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

حضور حماسه‌ساز مردم استان خراسان‌جنوبی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انسجام و همبستگی ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد كه این مردم در راستای ترسیم آینده‌ای زیبا و روشن برای کشور عزیزمان عزمی خلل‌ناپذیر دارند و بی‌شک پيروز اصلی اين ميدان همانا مردم فهيم و شهیدپرور ما هستند كه دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.

اميدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد مردم فهيم و ولایتمدار ، فرصت خدمتگزاری و تلاش برای توسعه همه‌جانبه استان و به‌خصوص شهرستان‌های قاینات و زیرکوه که سرشار از پتانسیل و سرمایه انسانی است بيش از پيش مهيا گردد و با تلاش و همت نمایندگان و مسئولان دلسوز در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، حل مشکلات مردم عزیز محقق گردد.

حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی، موفقیت و تداوم توفیقات جنابعالی را خواستارم؛ سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مستدام باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها