بهره‌برداری از ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبی

۱۰۵ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی با حضور سردار «فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۵۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 03March 2024

بهره‌برداری از ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، مراسم افتتاح همزمان ۱۰۵ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال با حضور سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «مهدوی» فرمانده سپاه خراسان جنوبی، «طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار داشت: طی یکسال اخیر نیرو‌های درون و برون سازمانی سپاه تمام هم و غم خود را پای کار گذاشتند تا طرح‌های عمرانی سپاه استان احداث و آماده بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به افتتاح ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه استان با مساحت ۱۶ هزار مترمربع و با اعتبار یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه، ساخت پنج مرکز درمانی در بیرجند، طبس، فردوس، نهبندان و قاین در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تبیین کرد: احداث مرکز تفریحی و آبی چند منظوره به مساحت سه هزار متر مربع در استان در حال انجام است و این پروژه عمرانی ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار مهدوی اعلام کرد: ساخت مجتمع فرهنگی و رفاهی در شهرستان طبس در حال انجام است و همچنین۱۰ واحد زائرسرا در طبس به بهره‌برداری رسیده و ۱۹ سالن ورزشی نیمه‌تمام سپاه در استان تکمیل شده که امروز به بهره‌داری می‌رسد و همچنین سه سالن ورزشی با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال تجهیز شده است.

وی به ساخت ۱۰۹ واحد سازمانی سپاه استان طی یک سال گذشته اشاره و توضیح داد: امروز عملیات اجرایی ساخت ۹۱ واحد مسکونی سپاه در سطح استان آغاز می‌شود که در مجموع تا اوایل سال ۱۴۰۴ در مجموع ۲۰۰ ,احد مسکونی سازمانی تحویل متقاضیان خواهد شد و همچنین برای ساخت حدود ۳۰۰ واحد مسکونی سازمانی دیگر موافقت شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی احداث ساختمان مرکز عقیدتی سیاسی، ۱۰ واحد بنیه دفاعی، سایت گردان‌های امام حسین (ع) و ساختمان یگان امنیت، احداث و تکمیل ۱۱ حوزه مقاومت، احداث ۴۰ پایگاه مقاومت پایگاه روستایی و احداث ۱۲ واحد برای گردان امام علی (ع) را از دیگر پروژه‌های عمرانی سپاه ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها