رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

ایجاد شورای تحول هوشمندانه راهبردی لجستیک در دانشگاه عالی دفاع ملی/ توان دفاعی نیروی زمینی ارتش افزایش یافته است

سردار «موسوی» با اشاره به ایجاد شورای تحول هوشمندانه راهبردی لجستیک در دانشگاه عالی دفاع ملی، گفت: در نیروی زمینی ارتش، اتفاقات بسیار خوبی با هدف‌گذاری طرح‌های «لبیک» در جهت تقویت بنیه دفاعی و معیشت کارکنان این نیرو رخ داده است.
کد خبر: ۶۵۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ - 03March 2024

رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح: راه رشد و تحول را در معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش شاهد هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «حسین موسوی» رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در اولین جشنواره مهندسی در حوزه ساخت و ساز مسکن، پادگان‌ها و سازه‌های مختلف که امروز (یکشنبه) در معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید کارهای نیکی از خود به جای بگذاریم تا همانند دانشمندان بزرگ از ما به خوبی یاد شود.

سردار سرتیپ دوم موسوی با بیان اینکه  سیاست‌ها و راهبرد‌هایی در نیرو‌های مسلح داریم که باید مبنا و الگوی ما قرار گیرد، ادامه داد:  در آیات و روایات مختلف تأکید شده است که همیشه به سمت نو شوندگی و تکامل حرکت کنیم؛ لذا باید آیات الهی را الگوی خود در زندگی قرار دهیم و همواره در جهت رشد، تکامل و توسعه گام برداریم.

وی با تأکید بر اینکه مسیر رشد و تحول را در معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش شاهد هستیم، افزود: در نیروی زمینی ارتش با فرماندهی امیر سرتیپ حیدری، اتفاقات بسیار خوبی با هدف‌گذاری طرح‌های «لبیک» در جهت تقویت بنیه دفاعی و معیشت کارکنان این نیرو رخ داده است و شاهد پیشرفت‌ها و طرح‌های برنامه‌ریزی شده خوبی هستیم.

رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه باید نظارت قوی داشته باشیم و کاری کنیم که آیندگان از ما الگو بگیرند، گفت: سیاست‌گذاری‌های هدف‌گذاری باید به سمت و سوی هوش مصنوعی هدایت شود و باید در حوزه‌های مختلف به سمتی برویم که بتوانیم از هوش مصنوعی استفاده کنیم. 

سردار موسوی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش دارای ظرفیت بالایی است و قطعا این توان را دارد که کمک کند تا یک آیین‌نامه مرجع در نیرو‌های مسلح داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در اداره مهندسی نیرو‌های مسلح، شورایی را در تعامل با دانشگاه عالی دفاع ملی با عنوان شورای تحول هوشمندانه راهبردی لجستیک ایجاد کردیم، خاطرنشان کرد: یکی از کارگروه‌های این شورا، کارگروه مهندسی است که باید به صورت هوشمندانه به آن ورود کرد و با ایجاد تحول، سیستم خود را از حالت سنتی خارج کنیم تا وارد یک عرصه جدید و تحولی شویم و بتوانیم کار‌ها را بهبود داده و چرخه کنترل و نظارت را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار