حضور حداکثری، اقتدار ملی/

حضور پرشمار رای‌دهندگان در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مردم تهران با حضور پرشمار خود در مسجد جامع خرمشهر واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آرای خود را به صنوق‌ها ریختند.
کد خبر: ۶۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 02March 2024

حضور پرشمار رای‌دهندگان در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم متدین و انقلابی تهران روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت شرکت در انتخابات را لبیک گفته و با حضور در پای صنوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق کردند و برگ زرین دیگری را بر دفتر خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزودند.

بنابراین گزارش، رأی‌گیری در شعبه مسجد جامع خرمشهر که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار دارد، با آرامش و نظمی مثال زدنی آغاز شد و شهروندان تهرانی در ساعات اولیه صبح انفرادی یا خانوادگی برای رای دادن به این مسجد آمدند و این حضور تا ساعات انتهایی رأی‌گیری ادامه داشت.

علیرضا عسگری رییس شعبه اخذ رأی مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: حضور قشر جوان و رأی اولی‌ها را در این شعبه بسیار قابل توجه بود و اکثر رأی‌دهندگان از جوانان و نوجوانان دهه هفتادی و هشتادی بودند.

اقشار مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد و بخصوص رأی‌اولی‌ها به همراه خانواده‌های خود به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده بودند و در پایان بازدید خود از این مجموعه ملی، آرای خود را به صنوق‌های رای مستقر در مسجد جامع خرمشهر موزه ریختند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار