با صدور پیامی؛  

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

سردار «اسلامی» از حضور حماسی و دشمن شکن مردم ایران به خصوص استان البرز در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.  
کد خبر: ۶۵۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 02March 2024

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز از حضور حماسی مردم در انتخابات قدر دانی کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با صدو پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن مردم ایران به خصوص استان البرز در انتخابات 11 اسفند تشکر و قدردانی کرد. 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم بصیر و انقلابی استان البرز در انتخابات دازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و مظهر تجلی اراده پولادین ملت ایران در دفاع از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش این پیروزی بزرگ به ملت شریف ایران، به ویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان البرز، از حضور پرشور و شعور آحاد مختلف مردم در این انتخابات که بار دیگر وفاداری و پایبندی آنان به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

حضور حماسی مردم در این انتخابات، تودهنی محکمی به دشمنان نظام و انقلاب و رسانه‌های معاند بود که تلاش می‌کردند با دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند. مردم ایران با بصیرت و هوشیاری خود، بار دیگر نشان دادند که پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

اینجانب از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، بویژه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی که برای برگزاری سالم و باشکوه این انتخابات تلاش شبانه‌روزی کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با درک صحیح از شرایط کشور و نیازهای مردم، برای حل مشکلات و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار