حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه شاهرود:

مشارکت در انتخابات درس عبرتی برای دشمنان است

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: مشارکت در انتخابات درس عبرتی برای دشمنان است، خوشبختانه مردم بارها اثبات کردند که دشمن در رسیدن به این هدف خود همواره ناکام است.
کد خبر: ۶۵۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ - 01March 2024

مشارکت در انتخابات درس عبرتی برای دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس امینی» امام جمعه شاهرود ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه دشمن همواره می‌کوشد تا بین حاکمیت و مردم جدایی ایجاد کند، اظهار داشت: عرصه انتخابات بهترین فرصت برای دشمن که بتواند با دلسرد کردن و مأیوس ساختن مردم به این خواسته خود برسد.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت در انتخابات درس عبرتی برای دشمنان است، افزود: خوشبختانه مردم بارها اثبات کردند که دشمن در رسیدن به این هدف خود همواره ناکام است.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه شرکت در انتخابات مسابقه خیری که مردم نباید از آن عقب بمانند، ابراز داشت: حضور حداکثری در انتخابات پاسخ قاطع به دشمن که این مردم پای انقلاب و نظام خود ایستادند.

امینی ضمن بیان اینکه بعد از انتخابات باید فضای حاکم همدلی و وحدت باشد، تصریح کرد: نمایندگان انتخابی باید با همراهی مردم برای گره گشایی مشکلات شهرستان کمک کنند.

وی ضمن بیان اینکه همه باید با یکپارچگی برای حفظ کیان این آب و خاک، توسعه و آبادانی این سرزمین بکوشند، افزود: انتظار می‌رود بعد از اتمام رأی‌گیری سلیقه‌ها را کنار گذاشته و همه باهم برای حفظ نظام تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار