رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

انتخاب افراد اصلح می‌تواند در آینده کشور و حل مشکلات اثرگذار باشد/ مردم نقطه اتکا نظام جمهوری اسلامی هستند

سردار رحیمی گفت: شرکت مردم در انتخابات پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم خواهد کرد و انتخاب افراد اصلح می‌تواند در آینده کشور و حل مشکلات اثرگذار باشد.
کد خبر: ۶۵۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 01March 2024

انتخاب افراد اصلح می‌تواند در آینده کشور و حل مشکلات اثرگذار باشد/ مردم نقطه اتکا نظام جمهوری اسلامی هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با حضور پای صندوق رأی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی و انداختن رأی به صندوق‌ها در واقع پایه‌های نظام اسلامی مستحکم و از آرمان و خون شهدا دفاع می‌کند، اظهار داشت: مطمئن باشد که آینده روشنی برای این انقلاب و این نظام و مردم و این کشور خواهیم داشت.

سردار رحیمی بیان داشت: همه مردم باید بیایند و در این انتخابات حضور پیدا کنند، مشکلات وجود دارد، اما بخش زیادی از مشکلات ناشی از اقدامات خود آمریکا و هم پیمانان و … آن ایجاد شده است. همین‌ها مشکلات را ایجاد کرده‌اند و البته ان‌شاءالله با همت و یاری مردم بتوانیم انقلابمان را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: نقطه اتکا نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و در طول این ۴۵ سال هر اتفاقی که افتاده با همت، مجاهدت و همراهی مردم حل و پیشرفت حاصل شده است.

وی اظهارداشت: در این ایام که ایام ویژه و خاصی است و بحث انتخابات مطرح است، تأکیدات زیادی از سوی دلسوزان و نظام و به ویژه رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب مبنی بر شرکت در انتخابات داشته‌ایم و لازم است که همه ما برای شرکت در انتخابات حضور و مشارکت گسترده داشته باشیم و به پای صندوق‌های رأی بیاییم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه با حضور در انتخابات خودمان باید آینده خودمان را رقم بزنیم، گفت: انتخاب افراد اصلح و افراد صالح قطعاً می‌تواند در آینده کشور و حل مشکلات اثرگذار باشند.

سردار رحیمی با بیان اینکه مردم نباید به سیاه‌نمایی‌ها و دروغگویی‌های دشمنان توجه کنند، گفت: یاوه پراکنی دشمنان به خصوص در این روز‌ها و ماه‌های اخیر در مورد انتخابات افزایش چشمگیری داشته است، اما خوشبختانه مردم توجهی به این فضاسازی‌ها نکردند.

وی با بیان اینکه معاندان و دشمنان وابسته و وصل به رژیم دیکتاتور و استکباری آمریکا و متحدانش و در رأس آن اسرائیل جنایتکار هستند، گفت: مردم ماهیت این افراد را تشخیص داده و به افراد و پیام‌هایی که آبشخورشان به سمت دشمنان است توجهی ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها