حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار خراسان جنوبی:

مردم خراسان جنوبی پایبند به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

«قناعت» گفت: امروز بعد از ۴۵ سال مردم این خطه کویری با تشکیل این صف طولانی علی‌رغم هوای بسیار سرد برای رأی دادن آمدند و ثابت کردند همچنان پایبند به نظام و دستاورد‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۶۵۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 01March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی شماره پنج شهر بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دشمن در چند ماه به ویژه یک هفته اخیر تلاش زیادی کرد تا مردم را دلسرد و مأیوس کند تا پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند و بگویند مردم حمایت و پشتیبانی را از نظام گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم تمام مقدمات کار برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند فراهم است، بیان داشت: امروز با توجه به برودت دما و مسدود شدن برخی جاده‌ها در مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی‌های لازم انجام شده بود و تمامی ۷۶۶ شعبه استان فعال هستند.

استاندار خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از اینکه امروز بعد از ۴۵ سال مردم با تشکیل این صف‌ طولانی علی‌رغم هوای بسیار سرد برای رأی دادن آمدند و ثابت کردند همچنان پایبند به نظام و دستاوردهای انقلاب هستند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم و این قول و وعده را هم داده‌ایم که مردم ولایتمدار و دوست داشتنی خراسان جنوبی رتبه نخست درصد مشارکت را در کشور کسب خواهند کرد.

قناعت با تأکید بر اینکه نامزدها وعده و وعیدهایی که امکان اجرای آن وجود ندارد را به مردم ندهند و وعده‌ها بر اساس چارچوب ضوابط، مقررات و قوانین باشد، افزود: مردم باید به شرح وظایف و مسئولیت‌های نماینده مجلس اشراف کامل داشته باشند که وظایف نماینده در تراز جمهوری اسلامی چیست.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم هر فردی رای می‌آورد همان روند تعاملی را در دستور کار قرار دهد چون آنچه برای استان ما اهمیت دارد منافع، پیشرفت و تعالی آن است که باید مدنظر فردی که رأی می‌آورد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار