تداوم بازداشت ساکنان کرانه باختری از سوی نظامیان صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست بازداشت ساکنان کرانه باختری ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۵۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 01March 2024

تداوم بازداشت ساکنان کرانه باختری از سوی نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی شب و روز گذشته ضمن یورش به منطقه‌های مختلف کرانه باختری شمار دیگری از فلسطینیان ساکن این منطقه‌ها را بازداشت کردند.

این موج از بازداشت‌ها به ویژه در شمال کرانه باختری با درگیری میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان همراه بوده است.

بر اساس آخرین آمار ارایه‌شده از سوی کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین و همچنین باشگاه اسیر فلسطین، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته دست‌کم ۲۰ تن از ساکنان کرانه باختری را بازداشت کرده‌اند.

این ۲ موسسه حقوقی تاکید کردند که در میان این افراد بازداشتی، یک فلسطینی زخمی از اهالی اردوگاه «الجلزون»، شماری از کودکان و تعدادی از اسیرانِ فلسطینی آزادشده به چشم می‌خورند؛ بنابراین با احتساب بازداشتی‌های جدیدِ روز گذشته، شمار فلسطینیانی که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند به ۷۳۲۵ نفر می‌رسد.

این در حالی است که پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی روز گذشته در ورودی شهرک صهیونیستی «عیلی» نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی اقدامات نظامی خود را در ایست‌بازرسی‌ها و جاده‌های مواصلاتی میان رام‌الله و نابلس در کرانه باختری تشدید کرده‌اند. در این عملیات ضدصهیونیستی ۲ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار