حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کند

آیت‌الله «عبادی» حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را سبب ناامیدی دشمنان ذکر کرد و گفت: امروز خون پاک شهید «قرنی» تا علامه «مطهری» و خون شهید «سلیمانی» و «علامه مصباح» و ۲۵۰ هزار شهید به بار نشسته و ستمگران بین‌المللی رسوا شدند.
کد خبر: ۶۵۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 01March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (جمعه) بعد از انداختن رأی خود در صندوق، اظهار داشت: انتخابات یک آزمایش بزرگ است و امید می‌رود با توجه به تلاش مسئولان متعهد و زحمتکش برای بردن صندوق رأی به مناطق مختلف در این شرایط آب و هوایی سخت، شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را سبب ناامیدی دشمنان ذکر کرد و بیان داشت: امروز خون پاک شهید «قرنی» تا علامه «مطهری» و خون شهید «سلیمانی» و «علامه مصباح» و ۲۵۰ هزار شهید به بار نشسته و ستمگران بین‌المللی رسوا شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کار مسئولان متعهد که در این هوای سرد زحمت می‌کشند را از نوع جهاد دانست و تبیین کرد: حضور فعال و پر شور و شوق مردم عزیز نیز خستگی‌ها را رفع خواهد کرد.

آیت‌الله عبادی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین، گفت: امیدواریم هرچه زودتر ایادی استکبار جهانی از کل عالم و نوع بشر به خصوص از فلسطین و غزه مظلوم قطع شود و نوع بشر با حذف لیبرال دموکراسی غربی که بدترین نوع استبداد و از نوع بدترین حیوانیت و سبوعیت است که حیوانات از این‌ها ننگ دارند، نفس راحتی بکشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار