حضور حداکثری، اقتدار ملی/ با صدور بیانیه‌ای؛

سپاه کربلا مازندران مردم دیار علویان را به حضور در انتخابات دعوت کرد

سپاه کربلا استان مازندران جهت دعوت از آحاد مردم فهیم و غیور دیار علویان استان مازندران در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیانیه‌ای را صادر کرده است.
کد خبر: ۶۵۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 29February 2024

سپاه کربلا مازندران مردم دیار علویان را به حضور در انتخابات دعوت کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سپاه کربلا استان مازندران جهت دعوت از آحاد مردم فهیم و غیور دیار علویان استان مازندران در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیانیه‌ای را صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر تجلی مردم سالاری دینی و اسلامی است؛ آمیزه‌ای از عقلانیت، جمهوریت و اسلامیت است. اینک که ملت عزیز ایران در آستانه یک آزمون ملی پرشکوه، دشمن‌شکن و تاریخ‌ساز هستند، بدون تردید حضور آحاد مردم تجلی اراده آن‌ها برای مدیریت و اداره کشور است.

سپاه کربلا مازندران با استناد به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تواصی به حق از مردم شریف، نجیب، ولایتمدار، ایثارگر و انقلابی استان مازندران، ائمه محترم جمعه و جماعات، مدیران محترم حوزه‌های علمیه و مدارس دینی، دانشگاه‌ها، فضلا و اساتید محترم، فرهنگیان، نخبگان، اقشار و صنوف مختلف به شرکت در انتخابات و خلق حماسه با شکوه ملی در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کند.

ان‌شاءالله در روز یازدهم اسفند برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های شما عزیزان افزون و همانند همه عرصه‌های دیگر انقلاب اسلامی شگفتی‌ساز باشید. درود و رضوان خدا بر شما امت انقلابی و ولایی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار