در نشست با جانبازان بصیر؛

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: ارائه خدمات عادلانه به ایثارگران و جانبازان/ پیگیر حل مشکلات «جانبازان بصیر» هستیم

«قاضی‌زاده هاشمی» با تأکید بر ارائه خدمات عادلانه به ایثارگران و جانبازان، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر حل مشکلات جانبازان بصیر خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 29February 2024

نشست جانبازان بصیر با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست جانبازان بصیر از تشکل خانه نور با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست خطاب به جانبازان بصیر از تشکل خانه نور، اظهار داشت: خداوند قلب‌ و روح بزرگی به شما داده است؛ دعا کنید تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به قشر عزیز جانبازان ارائه دهیم. 

معاون رئیس جمهور گفت: حدود سه و نیم میلیون جامعه ایثارگری و ۱۳۰ تشکل ایثارگری در کشور داریم که جلسات منظم با حضور تشکل‌های ایثارگری برگزار می‌شود. برنامه ثابت دیدارها با خانواده شهدا و ایثارگران را در استان‌ها داشتیم و دیدارهای زیادی با ایثارگران در سفرهای استانی تاکنون انجام شده است. 

وی کرد:  همانطور که ما در سفرهای استانی گزارش عملکرد دستگاه‌ها را بررسی می‌کنیم، عملکرد ما نیز در بنیاد شهید و امور ایثارگران رصد می‌شود. در حوزه اشتغال، مسکن و تسهیلات آمار داریم که کدام استان‌ها قوی عمل می‌کنند. منابع ما در بنیاد چندین برابر شده است؛ اما هزینه‌ها نیز با افزایش همراه بوده است. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ارائه خدمات عادلانه به ایثارگران و جانبازان و اینکه پیگیر حل مشکلات جانبازان بصیر خواهد بود، گفت: بین گروه‌های مختلف ایثارگری تفاوتی نیست؛ اما نیازها متفاوت است و بر اساس نیاز گروه‌های ایثارگری، به آنها خدمات ارائه داده می‌شود. 

«رحیم نریمانی» مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی هم در این نشست به ارائه توضیحاتی در مورد تشکل خانه نور پرداخت و گفت: فضای نقش‌آفرینی با حضور ایثارگران را آماده کردیم و با شعار «هر تشکل یک برنامه» سال آینده به ادامه فعالیت خواهیم پرداخت. 

اعضای تشکل خانه نور و جانبازان بصیر در این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با تجهیزات ورزش جانبازان و سایر ظرفیت‌های جانبازان بصیر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار