حضور حداکثری، اقتدار ملی/

دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 29February 2024

دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی از مردم برای حضور گسترده در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و غیرتمند استان خراسان جنوبی، همراهی و همدلی شما با انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن در حفاظت و صیانت از انقلاب، بار‌ها و بار‌ها در صحنه‌های گوناگون به اثبات رسیده است، اهدای ٢٠٠٠ شهید والامقام این استان گواهی روشن بر این مدعاست.

شما مردم قهرمان خراسان جنوبی در تمام برهه‌های حساس، پیشتازی و حرکت در مسیر شهدای عزیزی همچون، سردار دل‌ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» را با حضور حماسی و پرمعنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به همگان، اعلام کردید.

و اما اکنون که آزمون بزرگ و حساس دیگری  فرا رسیده است و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از جمله آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور آن، چشم طمع به کشور و انقلاب ما دارند، بدون‌شک به یاری قادر متعال، بار دیگر آنان را نا امید خواهید کرد.

اینجانب به‌عنوان خادم شما در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی می‌خواهم که با حضور گسترده، با بصیرت و دشمن‌شکن خود پای صندوق‌های رأی با انتخاب نمایندگانی انقلابی، پاکدست، ضدفساد و اصلح، ضمن تحقق به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز درآورید و به یاری خداوند متعال مجلسی قوی و کارآمد داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار