حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق:

حضور در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار ملی است

حجت‌الاسلام «روشندل‌بیلندی» گفت: یکی از تاثیرات شگرف انتخابات امنیت آفرینی آن است و حضور پر رنگ در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار ملی است.
کد خبر: ۶۵۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 29February 2024

حضور در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «علی‌محمد روشندل‌بیلندی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق امروز (پنجشنبه) در دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان و فرزندان رأی اولی این یگان پدافندی، اظهار داشت: مقوله امنیت در ایران اسلامی مردم‌پایه است و به همین دلیل همه ما امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم با مشارکت و حضور گسترده در انتخابات امنیت را پایدار و دشمن را همچون همیشه ناکام خواهند گذاشت، بیان داشت: انتخابات یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است و دشمن با تمام سرمایه و با تمام توان و از طریق رسانه‌های معاند و فضای مجازی درصدد توطئه علیه کشورمان است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق وظیفه و تکلیف آحاد ملت را در این میدان جهاد حضور آگاهانه و با بصیرت دانست و تبیین کرد: این مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده‌اند و در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات حمایت قطعی خود را از نظام اسلامی اعلام کرده‌اند.

روشندل‌بیلندی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار جوانان در سرنوشت کشور اشاره و تصریح کرد: رسیدن به سن حضور رأی اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش‌آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است و حضور پرشور این قشر می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد.

وی جوانان را به تبیین شرایط انتخاب درست و تشویق به حضور پررنگ و پرشور در انتخابات توصیه و خاطرنشان کرد: جوانان رأی اولی با آگاهی از تجربیات گذشته با شور، نشاط و با همراه کردن دوستان، خانواده و بستگان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار