در راه فتح قله‌ایم/ در همایش حس پروانگی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی با شهداست

سرهنگ الهی‌راد گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با شهدا و کسب فیض معنوی است و هدف از اعزام دانش آموزان به اردو راهیان نور ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 29February 2024

راهیان نور بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با شهدا و کسب فیض معنوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در همایش حس پروانگی، (ویژه برنامه زائرین راهیان نور) اظهار داشت: راهیان نور بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با شهدا و کسب فیض معنوی است و هدف از اعزام دانش آموزان به اردو راهیان‌ نور ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.

سرهنگ الهی راد با اشاره به اینکه اردوی راهیان‌نور یکی از موثرترین راه‌ها برای آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس است، گفت: این اردوها فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان است که از نزدیک با آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: هدف این اقدامات الگوسازی نقش شهیدان برای نسل جوان و دانش آموزان است تا سبک و راه زندگی را از شهدا بیاموزند، ما امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون شهدا و خانواده های آنها هستیم، در سایه از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران، در جنگ هشت ساله در برابر دشمنان ایستادگی کردیم و حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادیم و این اوج عزتمندی است و تمام شهدا بر گردن ما حق دارند و برای اشاعه راه آنها باید اقداماتی صورت گیرد که امیدواریم خود آنها، یاری‌گر این مسیر باشند.

در این همایش «فاطمه قربانی» مدیر امور بانوان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار خراسان شمالی، افزود: برگزاری همایش‌های خانوادگی خورشید خانه‌ات باش، پیام آوران عاشورا، در کوی نیک‌نامان دیدار با خانواده شهدا، همایش حس پروانگی ویژه دختران متحول شده در راهیان نور، همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و تجلیل از بانوان ایثارگر در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حوزه بانوان دفاع مقدس، برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه و... از دیگر برنامه‌های بخش زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار