استاندار همدان مطرح کرد؛

نقش مهم انتخاب اصلح در سرنوشت کشور

«قاسمی‌فرزاد» گفت: علاوه بر نفس انتخابات، انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است تا در مسیر حرکت، ریل‌گذاری مناسبی برای رشد و پیشرفت کشور انجام شود. 
کد خبر: ۶۵۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 28February 2024

نقش مهم انتخاب اصلح در سرنوشت کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» در جمع مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست تبیینی و توجیهی انتخابات، اظهار داشت: خدمات پزشکان در ایام ویژه‌ای نظیر کرونا، دفاع مقدس و دیگر بحران‌ها در حافظه تاریخی مردم به ثبت رسیده است. 

وی افزود: علاوه بر نفس انتخابات، انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است تا در مسیر حرکت، ریل‌گذاری مناسبی برای رشد و پیشرفت کشور انجام شود. 

استاندار همدان با تاکید براینکه باید کسانی را انتخاب کنیم که مخرج مشترک با دشمن نداشته باشند، عنوان کرد: همه تلاش دشمن در جهت سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است بنابراین باید کسانی را انتخاب کنیم که مخرج مشترک با دشمن نداشته باشند.‌ 

وی تصریح کرد: امسال در برخی حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی دو تا سه برابر بیشتر از دوره گذشته، داوطلب نمایندگی داریم و این میزان مشارکت افراد نیازمند دقت بیشتر در انتخاب افراد اصلح است. 

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین خدمت و کار مجلس دوازدهم به کشور، پاک کردن قوانین متضاد و نگارش قوانین متناسب با نیاز و خواسته‌های روز است. 

وی در پایان متذکر شد: تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان در سلامت آب و دیگر حوزه‌های مؤثر سلامت در استان بسیار اثرگذار بوده و مراقبت‌های ویژه این تیم پرتوان در عرصه غذا و دارو، دارو و دیگر حوزه‌ها موجب افتخار و سربلندی استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار