حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی.

معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی: افشای خط تبلیغاتی دشمن، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: تمام رسانه‌ها و نخبگان در روز‌های باقی‌مانده تا انتخابات و در راستای مشارکت و بسیج مردم برای شرکت در این رویداد مهم در بر ملاکردن خط تبلیغاتی دشمن پیشرو باشند.
کد خبر: ۶۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 28February 2024

معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی: افشای خط تبلیغاتی دشمن، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان که روز گذشته در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: تمام رسانه‌ها و نخبگان در روز‌های باقی‌مانده تا انتخابات و در راستای مشارکت و بسیج مردم برای شرکت در این رویداد مهم در بر ملاکردن خط تبلیغاتی دشمن پیشرو باشند.
وی افزود: شورای اطلاع‌رسانی استان خراسان رضوی باید نقش خود را به صورت عملیاتی، کاربردی، بالنده و فعال در راستای وظایف محوله ادامه دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی خطاب به اصحاب رسانه گفت: در این چند روز باقی مانده تا انتخابات باید محور را بر مشارکت مردم بگذاریم و سراغ چهره‌های متفاوت برای افزایش مشارکت برویم به عنوان نمونه متدین‌ترین و حزب اللهی‌ترین جامعه پزشکی کشور در مشهد است پس باید به سراغ نخبگان و جامعه علمی بروید.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: اگر کلام صادقانه بیان شود حرفه‌ای‌ترین و موثرترین اتفاقات در حوزه رسانه رخ می‌دهد؛ بر این اساس با نگاه جانبدارانه، هوس‌آلود و کاسبکارانه نباید مسائل را بررسی کرد و انعکاس داد.

وی ادامه داد: دشمن و رسانه‌های وابسته به نظام سلطه انتخابات را هدف گرفته‌اند و در این راستا می‌خواهند ملت ایران را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و مأیوس کنند مثلا دشمن در آستانه زمستان خطوط انتقال گاز را منفجر می‌کند و دست به کشتار مردم بی‌گناه در سالگرد حاج قاسم سلیمانی می‌زند و همین جا است که رسالت رسانه‌ها باید معرفی چهره واقعی دشمن باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی بیان داشت: به لطف تلاش‌ها و زحمات تمام متولیان و دغدغه‌مندان از جمله رسانه‌ها میزان مشارکت مردم ارتقا داشته است و باید در فرصت باقیمانده هم برنامه‌ریزی صورت گیرد چراکه انتخابات، جای فعالیت بسیار دارد.

گنابادی‌نژاد با تاکید بر خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم یادآور شد: مردم باید ببینند و بدانند که استان خراسان رضوی چگونه از بحران‌های متفاوتی که با آن مواجه بوده عبور کرده است. به عنوان نمونه سال گذشته مشکلی برای تامین گاز برخی از مناطق استان رخ داد که با اقدامات جهادی طی یک سال گذشته کار‌های بزرگی انجام شد که اطلاع‌رسانی این قبیل اقدامات که در خط خدمت و گره‌گشایی است در تمام زمینه‌ها باید صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: چهار راهبرد انتخاباتی تعیین شده از روی رهبر معظم انقلاب اسلامی که شامل سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت است که تا پایان انتخابات و اعلام نتایج باید در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار